19 май 2013 г.

Картичка победител 163

Здравейте, хартиени магьосници!
Преди да ви разкажа за моята картичка-палитра бих искала да благодаря на Вили, че сред толкова прекрасни и креативни проекти се спря точно на моя.



Понякога участвам в предизвикателства просто, за да покажа какво съм направила, защото има толкова талантливи хора и прекрасни неща, и винаги съм с нагласата че едва ли точно моето ще привлече някакво внимание. Изключително съм щастлива за високата оценка точно за този проект, защото няма да си кривя душата-беше ми трудно. От избистрянето на цялата идея и визия как да станат нещата, през процеса, до крайният резултат.
Трябваше да направя картичка-поздрав за абитуриентка. Момичето рисува и леля й искаше да е нещо в тази насока. След мислене и чудене от моя страна предложих формата да е като палитра (дори бях решила да взема истинска и на нея да направя нещо с декупаж, но тази идея пропадна в момента, в който видях е реалните размери са по-големи от очакваните . После започнах да се чудя какво да има на тази палитра – никаква информация не ми се подаваше (цветове, любими цветя), а аз винаги искам да знам нещо лично, като любим цвят, хоби, интереси, някаква лична информация, която би направила картичката още по персонална. Докато си подреждах шкафа с панерчета, бутилки и салфетки за различни поводи си помислих, че това е удобен момент, в който да се впусна в областта на декупажа и акрилните бои :) Нещо, от което бягах, защото знам, че започна ли, няма да има спиране :) Всички вие знаете, че това с което се занимаваме е като зараза....започнеш ли веднъж няма измъкване, а затъваш все повече и повече в различни техники и материали за използване. Когато бях в един от магазините за материали, за да разгледам нещата свързани с декупажа....отмятайки една след друга различните салфетки погледа ми се спря на тези слънчогледи. Веднага се сетих и за Ван Гог и неговите "Слънчогледи".
Взех си два цвята акрилна боя, които да подхождат на салфетката, взех си еднофазно кракле (вече имам и двуфазно и определено повече ми харесва работата с него . Изрязах основата като палитра – за да запазя дупката всички части са изрязани така (4 броя, като не броя малката палитра вътре, която е отделението за пари). Основата направих от крафт картон защото е по дебел – исках да е стабилно. Покрих с кафява боя, еднофазното кракле и после сложих бялата боя (по скоро е мръсно бяло). Понеже много рязка ми се стори разликата между двата цвята минах бялото с малко дитрес мастило „Стара снимка”. Отгоре поставих прилежно изрязания елемент с трите слънчогледа и внимателно покрих с декупажното лепило. За да има 3D ефект трите слънчогледа изрязах наново и подлпих с картон, който отново изрязах по контурите на цветята и залепих само в центъра към основата на палиртата с целия елемент. Завих краищата нагоре, така че да се вижда че има слънчогледи и на самата палитра. Всеки център минах с напукващ акцент. Много исках някъде по палитрата да сложа истинска четка и тубичка с боя, все едно Момичето е рисувало и е оставило четката и боята като е приключило. Много време обикалях да търся точния размер четка и малки акрилни бои (за да мога после да ползвам аз другите цветове – все пак ми трябваше само единия цвят . Както в повечето случаи става – там където не очакваш намираш това, което търсиш. Оказа се че в магазин близо до нас се намират и двете неща и няма да ви описвам колко се радвах е съм открила след толкова търсене тези малки алуминиеви тубички (защото масово ми предлагаха пластмасови или пък много големи, а няма да ви обяснявам как продавачката ме гледаше странно .Махнах етикета от тубичката и понеже лепилото не можа да се махне въпреки цялото ми търкане, покрих тубичката с два вида боя, така че да си отива на цветовата гама на картичката. Изстисках половината от боята – все пак сме рисували с нея, няма да е чисот нова, я – и навих края.
Вътре сложих останалите два слънчогледа по същия начин както навън – отдолу е едната част от салфетката, а над нея подлепените с картон еднотипни слънчогледи. Така и така рязах толкова палитри реших и мястото за пари да е с тази форма, но вече със запазен декупаж без 3Dефект. За да не се слива с цвета на картона, основата на малката палитра направих с жълт цвят, а втория отново е бялата боя като от външната част. Тук е момента да кажа че засилих процеса на съхнене на боята и краклето със сешоара – нямаше време да чакам да съхне само, защото който няма малко торнадо около себе си (дете) само той не знае колко ценно е свободното време, когато то спи

Стана дълго, извинявайте. Благодаря на всички, които имаха търпение да ме изчетат.Пожелавам ви слънчево лято и много вдъхновение !

Благодарим  на   Veni   за споделянето !
Очаквайте нейното вдъхновение и предизвикателство на  5 юли 2013г.

Няма коментари: