20 май 2013 г.

Картичкофурийско предизвикателство 167 - Обзор


Привет, прекрасни творци,
Благодаря ви от сърце за съкровените истории, които ми разказахте в думи и цвят в "Третия рафт, в ляво - голямата кутия...", предизвикателство 167 на Картичкофурии.
С огромно удоволствие,дълбоко трогната, усмихната или с наводнен поглед разгледах и прочетох по няколко пъти всяко едно от участията ви и сега наистина ми е изключително трудно. Всяка от вас е прекрасна и забележителна в творчеството си и за мен е щастие да бъда част от възхитената ви публика.

Tруден избор след близо седмица отлагане, но ето го и него:
Абсолютен мой фаворит стана "скучното", "молниеносно" и безкрайно емоционално тагче с дефектни печати на
10. Rosica Katreva

Роси, благодаря ти за силните чувства, които ни накара да изпитаме с твоята история и прекрасно творение. Ти получаваш комплектчето за брадс, а аз от сърце ти желая страхотната ти безкрайно чувствителна натура да намери своя израз в още безброй разкошни малки шедьоври.

Освен това, тъй като задавам само едно предизвикателство, но то е следствие от две получени от мен и много скъпи ми наградки, то, разрешете ми, моля, но си имам още един фаворит и това е
9. Sophie


Мила Софи, пожелавам ти пътешественикът в теб винаги да те води към нови и страхотни страни и приключения, които да споделяш с любими хора. Много близки почувствах и историята ти, и начина по-който си и дала израз в картичката си. За теб съм подготвила наградка-изненадка, малка, но от сърце.

И, понеже съм си такава, не че не знам, че класиката е топ три - на мене са ми някак малко и за това си имам двоен топ три или цели шест (нали двойна работа правя ;))).Не мога да не ги спомена всичките и това са
Marie и

Много, много благодаря за всичките страхотни официални и допълнителни, но скъпи,участия, мили момичета. Трогнахте ме силно и за пореден път ми подарихте хубави емоции и ведри усмивки.
Желая на всички ви слънчеви дни, изпълнени с много смях и нови скъпи спомени и мечти.

С обич,
шМи :)ххх

Благодарим на шМи за чудесното изпълнено с много топли чувства и мили спомени предизвителство.

Честито на победителките! Момичета, за да получите наградите си ви молим да напишете адресите си на мейла на Картичкофурии.

 Rosica Katreva ти си Картичкофурия на седмицата 167 Можеш да използваш нашия специален банер като добавиш текст КФП 167 3 - 13 май 2013г.
Очакваме твоето представяне на Картичката победител.
Твоето вдъхновение ще предизвика останалите картичкофурии на 2 август 2013г.

6 коментара:

marieraly каза...

Благодаря искрено на шМи за прекрасното предизвикателство, хубавите думи и чудесния му обзор . За пръв път ми се случва някой да избере моя картичка в топ 3( в случая топ 6). Няма как да не съм страхотно доволна и щастлива! Още веднъж благодаря и пожелавам хубав и усмихнат ден на всички вас!!

Rosica Katreva каза...

Ех, мила shMe, отново ми подаряваш усмивки и щастие. Благодаря от сърце. Тази награда значи много за мен. Не са ми много постиженията и Топовете :), но това не е най-важното... Понеже и ти като мен, таиш много емоция в себе си, затова те чувствам много, много близо до мен и съм щастлива, че измежду прекрасните проекти на другите момичета, избра точно моя :) Благодаря и на Картичкофурии за прекрасното местенце. Благодаря и на моя малък ангел, че успя да заспи навреме и мама имаше време да спретне набързо всичко :) Момичета изчетох всички истории и много ме впечатлиха. Продължавайте зорко да пазите спомените си. Това ни остава :) Целувки и усмихнат ден от мен, а аз отивам да изиграя танца на победителя :)

smiles каза...

Миличка shMe...нямам думи да изразя колко съм трогната. За мен е огромна чест, защото това не е просто кой да е Топ3, а двоен Топ3 на shMe. Благодаря ти, че ни предизвика и извади от нас толкова много емоции и то по начин, който само ти умееш. Прегръдки.

merypoppins каза...

shMe, благодаря за оценката, която си дала за моята работа!!! За мен тя значи много, защото е направена от човек-естет, много фин като усещане и душевност!
БЪДИ ЩАСТЛИВА!!!

Sophie каза...

Ураа! Шми, направи деня ми много щастлив, благодаря от сърце- това е първата ми награда, спечелена за мое творение! Чувствам се много горда със себе си, че стигнах до тук. Вложих в картичката много емоция и се радвам, че съм те докоснала по този начин. Хубаво е, че срещнах човек като теб!

Sophie каза...

Поздравления и на останалите победители! От много вълнение забравих да им честитя...:) Много творческо вдъхновение занапред им желая!