21 април 2022 г.

Картичкофурии представя... Кристина Иванова

Днес в рубриката Картичкофурии представя... гостува  Кристина Иванова. Нейните  елегантни картички и други проекти привличат нашето внимание с нежността и  красотата си. Каним ви да се запознаете с нея и с нещата, които прави.
 
1. Представете се и разкажете нещо за себе си ? 
Здравейте,казвам се Кристина Иванова и по професия съм рентгенов лаборант.Щастливо омъжена и майка на прекрасна дъщеря на 11г. 
 
2. Какъв ви е ника и от къде произлиза?
В интернет пространството създадох името Art Cri
 
3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си? Създаден блок нямам, ползвам само фейсбук именно под страничката Art Cri. В нея споделям всичко,което творя.Благодарение на интернет пространството съм член на много групи,следя материали,любими магазини и идеи. 
 
4. От кога правите картички и как започнахте? 
Всичко започна от една картичка по повод Коледа за класната ръководителка на дъщеря ми.Исках да бъде картичка направена от сърце.Така се запалих и реших че искам да се занимавам с това.Всъщност правя картички от 2 години.За този период обаче,успях много да се развия,да науча почти всички техники/картички,албуми,комплекти за кръщене/,успявам да се запиша винаги на курсове,които мисля ,че ще ми бъдат от полза. 
 
5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви?
Хобито ми носи огромно наслада.Ежедневието но всички ни е доста натоварено,и начина по който успявам да се откъсна от външния свят е да влезна в моя-този в който идеята се превръща в реалност,красота. 
 

6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте?
 Всичко,което е удобно за работа и стават красиви неща ми харесва.Обичам до правя цветя от формиран.Обикновено си набавям материали от интернет или любимият ми магазин CRAFT LAND. 
 
7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички? 
Обожавам винтидж стила. 
 
8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили?
Отделям доста време,понякога дори прекалявам. 



 

Няма коментари: