24 март 2022 г.

Картичкофурии представя ... Йорданка Деспотова

Гост на Картичкофурии представя ... е Йорданка Деспотова, една много талатлива дама, която създава прекрасни картички и изключително красиви и оригинални цветя от хартия, фоумиран и плат.

1. Представете се и разкажете нещо за себе си ?
Здравейте, казвам се Йорданка Деспотова и по професия съм счетоводител. Женена съм и имам две прекрасни дъщери на 19 и 20 години. 

2. Какъв ви е ника и от къде произлиза?
В интернет пространството се подвизавам като МонияАрт. Това е съчетание от имената на дъщерите ми Мони и Ния.

3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си?
Нямам блог, ползвам фейсбук и инстаграм https://www.instagram.com/dani.monia.art/?, за да споделям сътвореното от мен и да следя какво творят и всички останали, да черпя идеи и да научавам за новите тенденции в картичкотворчеството.

4. Oт кога правите картички и как започнахте?
С картичките започнах още 2012г. Търсех в интернет идея за украса на тортата за рождения ден на малката ми дъщеря и попаднах на техниката квилинг. Толкова ни грабна и двете, че тя си пожела за подарък комплект за работа с тази техника. В последствие тя загуби интерес, все пак беше девет годишна, но аз продължих. И така до днес. Замених цветята, изработени с квилинг техниката, с тези от фоумиран, а сега се уча да ги правя и от плат.

5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви?
Хобито ми носи много приятни емоции, спасява ме от натовареното ежедневие като счетоводител. То е част от мен.

6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте?
В момента съм омагьосана от правенето на цветя от хартия, фоумиран, а сега и от плат. Използвам памучна хартия на Stamperia от Арт Съврис, фоумирана си го купувам основно от Крафт нещица.
7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички?
Не знам дали имам конкретен стил, но картичките ми основно са аранжирани с изработените от мен цветя, обогатени с панделки и изрязани елементи.


8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили?
Почти не минава ден да не се занимавам с хобито си.

9. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете.?
Първата си картичка направих за рождения ден на дъщеря ми, естествено 
10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте. Покажете я ако желаете.
Не знам дали мога да кажа коя моя картичка е най-хубава. Всяка следваща ми харесва повече от предишната. Постоянно си откривам недостатъци и се опитвам да надграждам.
11. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали?
Блога на Картичкофурийте е място от което се уча и черпя идеи. Предизвикателствата са страхотни и аз също спечелих едно от тях, за което съм много благодарна. Идеята за представяне на творците е много хубава, защото така ще научим повече неща един за друг. Пожелавам на момичетата от блога да са все така креативни и всеотдайни.

Няма коментари: