22 април 2021 г.

Картичкофурии представя ... Снежана Мицева

Гостенка на Картичкофурии представя е една много талантлива млада дама, чийто прекрасни творби често печелят нашите предизвикателства. Запознайте се отблизо с творчеството и и с нея самата. Представяме ви Снежана Мицева.

1. Представете се и разкажете нещо за себе си ? 
Казвам се Снежана Мицева, на 39 години, живея в гр. Радомир. Омъжена съм за любовта на живота ми и имаме две страхотни деца – Ивайло на 10 г. и Ема на 3 г. Обичам да пътувам, да чета и да се забавлявам. В момента съм се отдала на семейството си и скрапбукинга
2. Какъв ви е ника и от къде произлиза? Името, под което представям моите проекти е ХартАрт Сне. ХартАрт означава изкуство с хартия, а Сне ме наричат най-близките ми приятели.

3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си? Имам фейсбук страница и блог. Първоначално започнах само с фейсбук страницата – ХартАрт Сне. Но тъй като установих, че не ми е достатъчно, за да разказвам за това какво е провокирало и как съм създала даден проект, реших да си направя и блог – ХартАрт Сне.
4. Oт кога правите картички и как започнахте? 
 Първите си картички направих за Коледните празници през 2015 г. Но първият си скрапбук албум или по-скоро подобие на журнал започнах през 2007 г. Той беше подарък за моят съпруг (тогава все още гадже) по случай наша годишнина – голям албум, където бях поместила наши снимки, картички, писма, текстове на любими песни и цитати. Дори и сега от време на време си го разглеждам.

5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви? 
В момента не работя и изцяло съм се отдала на скрапбукинга и микс медията. Имам хиляди идеи, които чакат да им дойде ред за да ги реализирам. 
6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте?
Обичам да опитвам най-различни техники, съответно непрекъснато си набавям и най-различни материали. Пазарувам предимно онлайн, по-специално от нашите интернет магазини – Крафт нещица, Крафетария, Уау, Хоби Свят. 
7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички? 
Нямам предпочитан стил – всичко много зависи в какво настроение съм, на каква вълна съм и за кого е предназначено. Както обичам супер изчистените неща, така и обичам и такива с много елементи, но когато всичко е премерено и с ясна идея. 
8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили? Достатъчно, но може и още. 
9. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете?
Първите ми картички бяха за Коледата на 2015 г. Това е една от тях – без да знам съм вкарала някакво подобие на смесена техника  – хартия, връзки, печати, филц. Тази картичка беше предназначена за семейството на едната ми приятелка. 
10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте? Покажете я ако желаете. О, това е много труден въпрос. Знам, коя е картичката, която най-много обичам към момента. Направих я на един дъх за рожденият ден на моята сестра миналата година. Картичката представлява джоб с три тага – единият е шейкър, гърба е от плат и вата, шита на машина. Изцяло от остатъчни материали, каквато е и идеята на скрапбукинга. Тогава за първи път направих нещо, което беше тотално различно от моят стил и то взе, че ми хареса.
11. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали (по желание)? Да си призная, за първи път разбрах, че има скрапбук общност в България едва преди 2 години. От тогава редовно се отбивам при Картичкофурии, почти винаги участвам в предизкателствата. Смятам, че те много ми помогнаха да се развия, да науча много нови неща и техники. Затова продължавайте все така момичета – бъдете вдъхновение и стимул за всички обичащи тази магия скрапбукинга.

 

Няма коментари: