24 септември 2019 г.

Картичкофурии предствя ... Галина Станоева

На Картичкофурии представя... гостува една творяща дама, която създава красиви неща и често ни показва как и ние да научим нещо ново.
Запознайте се отблизо с Галина Станоева.

1. Представете се и разкажете нещо за себе си?
Здравейте, творящи момичета!
За мен е голяма чест и удоволствие да гостувам в блога на Картичкофурии. Казвам се Галина Станоева. Спокоен и позитивен човек съм. Наслаждавам се на живота, на цветовете, на цветята, на природата...Обичам много да чета, да пътувам, и най-вече да творя нещо с ръцете си. Като дете рисувах много. Мечтаех да стана художник, но завърших озеленяване. :) Омъжена съм и имам две пораснали дъщери.

2. Какъв ви е ника и от къде произлиза?
В интернет пространството можете да ме срещнете като “Art with Heart”
За мен е изключително важно да правя нещата от сърце и оттам се роди идеята за името - ” Art with Heart”

3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си?
Да имам блог - https://perunikadream.blogspot.com/
Любимото цвете на малката ми дъщеря е перуника. Покрай нея открих колко невероятно красиво е това цвете. Също така съм непоправим мечтател и оттам се появи и името на блога ми – Perunika Dream.

4. Oт кога правите картички и как започнахте?
Занимавам се с изкуство откакто се помня. Първите ми картички бяха ръчно рисувани от мен. Детски картички – за мама, за сестра ми и за приятели.
Много обичах да рисувам цветя – с пастели, с акварел, с туш.
През 2011 -2012година „открих” че съществуват и друг вид картички освен рисуваните.  Че съществуват и пънчове, и машини за рязане и релеф, и щанци за рязане, и мастила, и папки за релеф, и …. списъкът беше безкраен. Но аз бях така запленена! Попаднах в един нов и вълшебен за мен свят! И вече си мечтаех - един ден да имам и аз машина за рязане.

5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви?
За мен това е глътка чист и свеж въздух. Да си „открадна” няколко часа и да творя на спокойствие ми действа изключително релаксиращо и зареждащо.

6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте?
Преди 4-5 години непрекъснато следях крафт магазинчетата – какво ново има, дали има намаление и т.н. Тогава си купувах нещата основно от България. Но понякога не се стърпявах и си поръчвах и от чуждестранни сайтове. Помня как с нетърпение си чаках рождения ден, за да събера парички и да си поръчам нови щанци.
През 2015 година обаче нещата за мен се промениха. Sizzix забелязаха моите картички и ме поканиха да бъда част от техният дизайнерски екип. Като Сизикс инфлуенсър имам удоволствието и привилегията да работя с най-новите им продукти. Затова и напоследък все по-рядко купувам крафт материали. Но продължавам да следя какво се предлага в Бг магазинчетата.
Харесвам дистрес мастилата, перли, цветенца, панделки – все такива момичешки неща.

7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички?
Мисля, че нямам любим стил. В началото харесвах много винтидж картичките, и Миксед медиа, но напоследък се усещам, че все повече ме влече към семплите и изчистени картички.

8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили?
Много бих желала да имам повече време. Засега успявам да отделям по 2-3 часа седмично. Но, когато наближат празници – като Нова година, Коледа, Рождени дни на децата или на близки – то тогава мога да творя с часове - докато не направя нещата, така както ми харесват.

9. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете.
Първата картичка, която съм заснела правих за една много мила дама. Знам, колко вдъхновена бях – тогава имах два, три пънча и комплект щанци за рязане.

10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте. Покажете я ако желаете.
Обикновено това е последната картичка. Много са любимите ми картички! Аз не продавам картичките си, а ги подарявам - на любимите ми хора, на близки и приятели. Всяка една от тях е персонална и е правена със замисъл и много любов.
11. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали?
За мен Картичкофурии е любимо местенце. Обичам честичко да се отбивам – за нови техники, за нови идеи, за виртуална среща със сродни души, за възхищение и вдъхновение.
Благодаря на Валя, че избра моята картичка и на Деси за поканата да гостувам.
На картичкофурии пожелавам от все сърце да продължават все така всеотдайно да ни събират, да ни предизвикват и вдъхновяват!






Няма коментари: