23 юни 2017 г.

Картичкофурийско предизвикателство 340 "Картичка с цвете от плат"

Здравейте,

Аз съм Мирослава Велинова (Miroslava Eden, Maryvellart) и бях избрана за Картичкофурия на седмицата в предизвикателството на Дани Ангелова „Нежност”през м. Март с тази картичка.
Тази седмица аз ще задавам картичкофурийско предизвикателство. Знаете, че много заобичах да правя цветя първо от картон, после от мълбери харти, от кошнички за мъфини, паус, а напоследък ми хрумна да пробвам и от друг материал . Последно Ви показах моята картичка-покана за предизвикателството на Мирослава Здравкова - рустик, в която бях направила цветенце от зебло, така че Ви предизвикам да направите проект в който има цвете от текстил - може да е картичка,покана, албум или картичка-кутийка.


Могат да бъдат използвани зебло, лен, памучен плат, дантела, тюл, сатен, американ или какъвто друг плат използвате в проектите си, важното е да има поне едно цветенце от него. Развихрете въображението си и с нетърпение очаквам да видя вашите проекти. Всичко останало като стил, идеи и материали в проекта е “”Anything goes”
A това е моята картичка създадена с използването на цвете от ластична дантела и ранфорс.
Очаквам вашите проекти с нетърпение, а наградата ще бъде от мен – надписи и картинки с използване на „фойлинг”, букетче от мълбери цветя и изрязани елементи от картон.

Текстилни цветя използваха в своите вдъхновяващи проекти и Картичкофеите:

Текстилните цветя, от сатен или органза, или т.нар. канзаши са едни от първите и любимите ми техники. Отнемат ми повече време за изработка, затова ги използвам в картичките, на които държа да придам повече финес и чар. С нетърпение очаквам вашите очарователни проекти!




Крайният срок за участие е 23,59ч на 6 юли 2017г., четвъртък.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.





Няма коментари: