Картичкофурии ви канят да се включите в Десета Национална Картичкофурийска среща, която ще се проведе на 7-8 октомври 2017г. в хотел "Сити" гр. Стара Загора.

ПРОГРАМАТА!

Каня всички, които ще присъстват на срещата за попълнят формата за участие. На нейна база ще се направят резервациите в хотела и ще се вземат решения за протичането на срещата. Моля да попълнят формата не само тези, които ще се настанят в хотел Сити, а също и тези, които ще използват друг начин за настаняване.

ФОРМА ЗА ПРИСЪСТВИЕ!

Представена публикация

Лятна Картичкофурийска Академия - Тема 9 - “Как да си направим изкуствена кожа от хартия”

Лятна Картичкофурийска Академия 2017 достигна до своята последна - Тема 9. За нея уроче за всички нас подготви Картичкофеята Адриана Салева ...

20 март 2015 г.

Картичкофурийско предизвикателство 254 "Романтична картичка"

Здравейте, картичкофурии!
Аз съм Деси, позната като dess v. За пръв път имам честта да задам предизвикателство (благодарение на Кали), и честно казано доста мислих каква да бъде темата. Исках да не ви затруднявам особено и същевременно тя да е интересна и приятна.
След дълго чудене, реших да бъде "Романтична картичка". Не знам защо ми дойде тази тема, може би съм настроена на такава вълна в момента. Както забелязвате, на моята картичка няма много любовни акценти, и въпреки това, аз лично я намирам за романтична.

Точно това искам да разбера от вашите проекти - вие по какъв начин виждате романтиката! Според мен, не е задължително да има непременно сърца, залези и влюбени двойки в една картичка, за да се окачестви като романтична. За мен романтиката е и поглед към миналото, тя се крие в нежните цветове, цветята, дантелите, във винтидж стила. Въпреки всичко, не искам да се уповавате на моето разбиране по въпроса, искам да ми покажете вашата гледна точка, дори да е коренно различна! С нетърпение очаквам да видя вашите красиви проекти.
Наградата ще бъде ваучер на стойност 10 лв. от крафт магазин, а победителят ще бъде този, който ме впечатли най-много със своя проект. Сигурна съм, че ще ме затрудните в това отношение!
Благодаря на Деси за романтичното предизвикателство!

А това са романтичните картички, които Картичкофеите подготвиха за вашето вдъхновение:



Крайният срок за участие е 23,59ч на 2 април 2015г., четвъртък.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството.  Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в  едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При  публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното  предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.





0 Comments: