16 юни 2012 г.

Картичкофурии представя..... MaDe/Мария

1. Представете се и разкажете нещо за себе си ?
Здравейте и благодаря,че сте тук!
Да си призная,от една страна много се изненадах, когато видях поканата за рубриката „Картичкофурии представя...” и то точно в месеца през който е рожденият ми ден, но от друга ми стана изключително приятно. Благодаря фурийки !
Не съм много обстоятелствена по принцип, но се надявам да ви е интересно това, което ще прочетете.


И така...нещо за мен...Казвам се Мария, родена съм на един от най-прекрасните празници – 1 Юни, преди цели 38 години и оттогава насам си живея все тук...в София . Щастлива майка на две вълшебни дъщери, съпруга и работеща за себе си жена в сфера, твърде далеч от хобито ми.

2. Какъв ви е ника и от къде произлиза?
3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си?
Ник-неймът ми е МaDe игра със срички от името ми и благозвучие с думичката “handmade” – общо взето нищо интересно. В началото галерията ми беше във Flickr, но за да мога да навляза по-дълбоко в красивия свят на картичкофеите, както и да следя по-лесно и отблизо вашите прекраснотии, създадох Handmade--By--MaDe.

4. Oт кога правите картички и как започнахте ?
Започнах да правя картички преди около година, но защо ... не мога да си спомня. Имам подозрения обаче, че Youtube носи голяма част от „вината”, което не пречи и до днес да прекарвам доста от свободното си време там. Ей...хората правят невероятни неща :).

5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви?
Хобито ми носи огромно удоволствие, дава ми спокойствие и удовлетвореност. Като изключим моментите, в които искат да ме изхвърлят от къщи, защото дневната е превърната почти в ателие и семейството ми трудно си намира място, за да седне да се храни, всичко останало е страхотен кеф.

6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте?
Напоследък любимият ми материал е ...кашон. Забранено е да се изхвърлят опаковки от каквото и да било... Никога не съм предполагала колко ужасно много възможности има да го преработиш и да създадеш от него нещо красиво.Относно другите ,да кажем по-професионални материали, съм малко старомодна...око да види,ръка да пипне и заради това по-голямата част от тях купувам от магазина на Двете елши, останалото от други онлайн български магазини.

7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички?
Не съм убедена, че съм намерила стила си все още, въпреки че напоследък голяма част от нещата, които правя са ... винтидж.Иначе пробвам с охота всичко, което видя и ми се стори интересно и знам, че имам да уча още много. Харесвам много работата и ефекта от дистрес мастилата. Забавлявам се също и докато правя цветя от различни материали.

8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили ?
Не страдам от недостиг на време за картичкоправене, винаги,когато имам желание – намирам време. Често се е случвало да осъмна над поредното ... „нещо”, което нямам търпение да завърша, но никога не съм се чувствала уморена от това.

9. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете.
Не си спомням коя е първата ми картичка, но с удоволствие ще ви покажа една от първите, която ми е особено любима

10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте? Покажете я ако желаете
Не мога да определя абсолютен фаворит.Харесвам почти всичките си картички,затова ще ви покажа няколко от най-любимите ми.









11. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали (по желание)?
Картичкофурии е един от любимите ми „предизвикателни” блогове и място, което следя с огромен интерес. Печелила съм няколко ваши предизвикателства и повярвайте ми – удоволствието е страхотно! Благодаря!
Желая на вас и всички картичкофеи здраве, много творческо вдъхновение и ...милиони поводи за усмивка!

Благодаря ви за търпението да прочетете всичко до тук и се надявам да не съм ви досадила!
Поздрави,
MaDe

11 коментара:

Kati каза...

Много ми беше приятно да прочета нещо повече за теб, MaDe :) а още по-приятно ми беше да си припомня някои от прекрасните ти картички.За мен твоите картички са уникат във всеки един смисъл на тази дума. Желая ти много творческо вдъхновение и за напред и повечко кашони наоколо ;)

dani's cards каза...

Мария,знаеш,че съм ти голям фен и ми беше интересно да прочета нещо повече за теб! И аз ти желая творческо вдъхновение,но повече ти пожелавам свободно време за изпълнение!;-)

Handmade_by_MaDe каза...

Благодаря ви, момичета!Усмихнахте ме широко и ми стана едно такова мило...благодаря! :)

KalySto каза...

И на мен ми беше много интересно да да прочета за теб!Знаеш колко харесвам нещата,които правиш! Желая ти време,вдъхновение и много усмивки!

Маги каза...

Обичам да надниквам в блога ти, винаги изненадваш с нещо интересно и красиво. Беше ми приятно да те опозная по-добре, макар и само виртуално. :)

Le каза...

На мен също, ти си творец, който няма случай, в който да не покажеш, че си истински такъв!

Handmade_by_MaDe каза...

Много,ама много ви благодаря!Казани от вас тези думи значат много за мен! :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Изключително ми беше приятно да си припомня някой от твоите картички-уникати.
Благодаря на Картичкофурии за това,че ни дадоха възможност да надникнем в твоя свят от по-близо.
Винаги с огромен интерес надниквам в твоя блог и винаги откривам в него интересни и вдъхновяващи картички. Благодаря ти за това,че споделяш таланта си с нас!

Handmade_by_MaDe каза...

Краси,благодаря ти за милите и толкова трогващи думи! :)

Bo каза...

И аз да се разпиша като един голям фен на твоето изкуство!:)
Интересно ми беше да прочета нещо повече за теб.
Абсолютно съм съгласна и аз винаги с удоволствие разглеждам блога ти и се радвам, и се вдъхновявам от креативността ти и уникалността на всичките ти проекти!
Дерзай!:)

Handmade_by_MaDe каза...

Бо...благодаря!Ама много ... :)