Картичкофурии ви канят да се включите в Десета Национална Картичкофурийска среща, която ще се проведе на 7-8 октомври 2017г. в хотел "Сити" гр. Стара Загора.

ПРОГРАМАТА!

Каня всички, които ще присъстват на срещата за попълнят формата за участие. На нейна база ще се направят резервациите в хотела и ще се вземат решения за протичането на срещата. Моля да попълнят формата не само тези, които ще се настанят в хотел Сити, а също и тези, които ще използват друг начин за настаняване.

ФОРМА ЗА ПРИСЪСТВИЕ!

Представена публикация

Лятна Картичкофурийска Академия - Тема 9 - “Как да си направим изкуствена кожа от хартия”

Лятна Картичкофурийска Академия 2017 достигна до своята последна - Тема 9. За нея уроче за всички нас подготви Картичкофеята Адриана Салева ...

15 юли 2010 г.

Варненски картичкофурии, хайде на среща!

Варненски картичкофурии, хайде да си направим една среща.
Моето предложение е 31 юли или 1 август.
Приемам вашите предложения за място и час.
Пишете коментари към този пост, а когато се уточним ще сложа съобщение тук и на страницата във Фейсбук.


И тъй ето това е окончателният вариант за срещата

Варненски картичкофурии и гости на Варна.
Елате на картичкофурийска лятна среща.
31 юли 18,30ч при колоните на входа на Морската градина до Фестивален комплекс.
Ще се радвам да се запознаем лично.
Иволина



7 Comments:

ALI-BALI.CARDS said...

супер, кой го предлага, ние с ЮЛИТО ВЪЛЧЕВА много искренно го предложихме, супер, за място предлагам да се видим в бар PICO ili BAR MAKALALI пОД АКВАРИУМА,долу на плажа. И на двете е м нго симпатично и масите, столове или там каквоот е са леко отдалечени един от друг и няма да ни дишат във врата хората и да ни слушат лудориите. хихихихи.хайде давайте други предложения, че д аизбираме и да се видим на-накрая.

Юлия Вълчева said...

Твърдо "За"! Относно мястото нямам претенции, само една молба, ако е на 31.07 ако може да е след 15 часа, че до толкова съм в магазина, за неделята - когато кажете! Направо нямам търпение да се видим и наприказваме!

Dimi said...

Това ще е една много приятна среща, нямам търпение! :)
Часът и мястото, мен лично ме устройват. Дано на всички да им е удобно. Ще се радвам да се съберем повече картичкофурии! :))

Юлия Вълчева said...

Страхотно - там съм!

Юлия Вълчева said...

Наближава денят - ураааа! Кажете как ще се познаем? Да вземем да си направим дрескод, а? ;)

Dimi said...

Много ми се идва, но днес разбрах, че ще съм на работа и не знам до кога. :( Дано да успея, но не мога да кажа на 100%, защото не зависи само от мен.

ALI-BALI.CARDS said...

хей , здравейте момичета,толкова прирятно ми беше снощи с варненските картичкофурийки ,че не ми се искаше срещата да свършва, искааам пак да се видим. Хайде до скоро , Грета сним, така че от нея очакваме снимкииии.