15 февруари 2013 г.

Картичкофурийско предизвикателство 156 - Тефтер

Днес предизвикателството към всички задава *щурчо*/Краси от A small part of me .... Всички сигурно сте участвали и в нейните предизвикателства в блога Hobby Challenges

Здравейте Картичкофурии!

За мен е голяма чест да имам възможността за трети път да ви предизвикам в този толкова любим за мен блог.
Дълго се колебаех какво точно да ви предизвикам, защото за три години повечето теми, които спонтанно ми хрумват са хрумвали на други преди мен... .
Накрая реших да е нещо, което лично за мен винаги е било много предизвикателно и което много харесвам.
Предизвиквам ви да направите тефтер или нещо подобно.
Тъй като повечето от вас не притежават специални машинки за тефтери, се постарах моя тефтер да е изработен без да ползвам подобна техника.
Използвала съм няколко от големите Манила тагове, и панделка, за да направя тефтер за рецепти с който се надявам да успея да ви вдъхновя.



Вашия тефтер не е нужно да бъде декориран отвътре. Достатъчно е да покажете идеята, концепцията за корицата му..
Победителят ще бъде избран от мен и ще получи за награда ваучер за пазаруване в българско он-лайн хоби магазинче по негов избор.
Ще очаквам с нетърпение вашите проекти.

Краси

Благодарим на Краси за интересното предизвикателство!

Крайният срок за участие е 23,59ч на 25 февруари, понеделник.

Победителят от това предизвикателство ще задава свое предизвикателство на 17 май 2013г.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си.

Каним ви на Голяма Картичкофурийска среща през април тази година. За повече подробности прочетете ТУК. Желаещите да присъстват молим да попълнят ТАЗИ анкета.



6 коментара:

Pepi каза...

Хей Краси, непременно ще се постарая да се включа! до сега не съм правила тефтер..но съм любопитна и непремено ще се пробвам...

Villi каза...

Красии,очавана съм от този страхотен тефтер за рецепти!!!:)))Страшно ми харесва идеята ,супер оригинално хрумване да направиш тефрер от тагове,а точилката от пред -е въхът на сладоледа:) Браво,браво,браво!!!
Честно да си призная ,като прочетох -"тефтер"-в заглавието на предизвикателството,си помислих ,че май ,ще го пропусна този път... -точно защото не се съм правила до сега такова нещо и знам ,че става със специална машинка...ами благодаря ти за чудесното предизвикателство ,защото със сигурност няма да пропусна да се включа:)Успя да ме предизвикаш:)))

Plamnito каза...

Страхотна тема! Благодаря, Краси! Непременно ще се пробвам в твоето предизвикателство!

Toni каза...

И на мен ми харесва темата. Отдавна се каня да направя тефтер, но понеже нямам машинка, мислех да декорирам готова празна тетрадка със спирала. Краси, може ли така, или трябва всичко ние да сме измайсторили?

kami_bonbona каза...

Еей страхотно вдъхновение Краси :* Ще се включа със сигурност. Поздрави и целувки

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Момичета, благодаря ви за прекрасните участия!