16 февруари 2013 г.

Картичкофурии представя ... *Щурчо* / Красимира Иванова

Здравейте Картичкофурии.
За мен е чест да гостувам в рубриката "Картичкофурии представя" в този обичан от мен блог за предизвикателства, в който се запознах макар и виртуално толкова чудесни творци!

Казвам се Красимира Иванова и нямам идея как бих могла да се опиша с най-малко думи.. Може би думите "емоционална" и "търсеща" ме описват най-точно. Емоционална, защото във всичко,което правя влагам много емоция. и "търсеща", защото винаги когато правя нещо за някого се старая да намеря точно това, което ще докосне сърцето му и ще го зарадва. Последните години съм се отказала да правя скъпи материални подаръци за близките си и се опитвам да направя ценни за тях - емоционални подаръци. Вярвам,че хората имат много по-голяма нужда от внимание, любов и човешка топлина, отколкото от скъпи предмети и ми се иска да даря на близките си именно вниманието и любовта, които изпитвам към тях.

Винаги съм обичала да майсторя нещо.В годините съм се занимавала с какво ли не - плетене, шиене, бродиране на гоблени, рисуване върху стъкло, декупаж, но последното ми занимание е картичкоправенето. Във всяко свое хоби влагам частица от себе си и му се отдавам напълно в свободното си време. Имах блог "Точица" , в който споделях размисли със самата себе си дълго, преди да започна да споделям творчество в нет пространството. Своя блог "A small part of me" направих по времето, когато се двоумях дали повече ми допада рисуването върху стъкло, или декупажа..
Да си призная, рисуването върху стъкло ми носи огромно удоволствие.. Ето първата ми рисунка върху стъкло:



както и някой други любими рисунки:




Единствения проблем при рисуването върху стъкло за мен е, че боите за стъкло не са на водна основа и миришат доста силно. Тъй като аз творя основно вечер, когато останалите в къщата спят, в един момент се притесних,че тези миризми, не са най-подходящи за затворени помещения и...се насочих към декупажа.. Той се оказа значително по-бърз и лесен начин да направиш наистина оригинален подарък за някого.








Покрай тази техника се запознах с изключителни дами от сайта на бг-мамма, с големи сърца от цяла България.Включих се в доста благотворителни базари:









Първият ми ник е точица. Така ме нарече моя съпруг, още докато бяхме просто приятели и от тогава всички наши познати ме познават като Точица. (Някой от тях дори не знаят името ми) . Историята на "точица " е много любима моя, но вече съм я разказвала...Дълго време се подписвах така... Докато попаднах на популярния блок на една дама, която се беше кръстила също така и..реших да й го отстъпя. Така се появи *Щурчо*. Първоначално идеята ми беше да пиша от името на малкия си син , на който този ник подхожда чудесно. Време за това обаче все не ми достигаше и..когато започнах своя блог, никът просто си остана общ ...( какъв ти общ..- направо си го присвоих..)

Откакто открих правенето на картички като хоби, всичко останало остана на заден план. Първата ми картичка беше вдъхновена от предизвикателство на Двете Елши " "Детски спомен". Тя не е нищо особено, но всеки път, когато я погледна си спомням с какъв огромен ентусиазъм я правих..:

Сигурно няма да е пресилено, ако кажа,че съм се превърнала в картичкохолик в последните почти две години.Това мое хоби промени тотално ежедневието ми.То ме откъсва от всичко и всички, позволявайки ми да се потопя в един свят, изпълнен с цветове, материи и експерименти..и ми носи хармония и спокойствие. Свят, който винаги е бил част от мен и който ми напомня коя съм. Почти всяко "свободно" време се заравям в материалите си за майсторене на картички и забравям аз всичко останало. Материалите за всяко от хобитата ми нарастваха лавинообразно, но..за картичките надминаха и собствените ми очаквания. Започнах с ножичка и пакет цветни хартии, а сега съм напълнила няколко кутии с различни по вид материали: хартии, печати, шаблони, маркери, дистрес мастила и ембосинг пудри, цветчета, копчета, дантелки и панделки, перлички.. В началото накупих куп ненужни материали, които ми се струваха много ценни, след известно време започнах да пазарувам "по-разумно" нещата, които ще ползвам, но през всичкото време освен разумните покупки на материали , купувам и неща (особено цветни хартии и дизайнерски блокчета), които много харесвам, но почти никога не ползвам. Имам усещането,че съм развила колекционерска страст към красивите материали за картички, защото голяма част от красивите материали, които си купувам дълго време стоят неразопаковани... Дори не мога да кажа кои материали са ми любими. Обикновено се старая да преценя, дали бих могла да използвам повече от веднъж в различен тип картичка даден печат например и ако не мисля,че е възможно, се въздържам да си го купя, дори много да ми хареса.. Със сигурност имам и материали за картички, които едва ли ще ползвам някога, но с които не ми се иска да се разделям, защото по някаква причина съм "решила", че са ми нужни ..

Материалите без които мисля,че не мога са дистрес мастилата. Резултатите при работата с тях винаги ме омагьосват..Папките за релеф са ми също много любими..Обожавам оцветяването на печати с копик маркерите, макар да имам още много да работя върху това да постигна по-прилични резултати..
Оглеждайки се в картичките, които съм правила и по-специално в любимите ми сред тях не успявам да открия своя стил. Обичам експериментите и се пробвам в какво ли не. Въпреки това, има стил, който винаги ме омайва и това е Шаби -шик. Много го харесвам. Харесвам винтидж картичките, харесвам и напълно изчистените семпли картички.. По принцип, харесвам картичките, в които има замисъл и послание, картичките, които веднага ти казват това, което искаш да ти кажат..
Ето някой от моите любими картички:










Ако имах повече време, мисля,че бих опитала да си направя свое кътче за майсторене в което да мога да се отдавам на своите настроения и вдъхновения по всяко време, без да притеснявам останалите членове на семейството. .В момента основното ми време за майсторене е нощем, когато всички спят , но когато се развихря, материалите ми са навсякъде из стаята. Опитвала съм какви ли не варианти и в най-сполучливите, успявам да подредя къщата относително бързо, но това в никакъв случай не е подредбата и организацията, която бих искала.
Бих отделила и повече време за качествени снимки на своите картички. Наистина е много тъжно, че влагам толкова любов в измислянето и направата им, а след това по-голямата част от очарованието им се загубват в лошото качество на снимките.
Разбира се, липсата на време е добро извинение за лошата организация не само на пространството, но и на времето..- всичко е въпрос на приоритети, които явно при мен имат нужда от пренареждане.

Картичката, която считам за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за мен ми е трудно да определя, понеже, почти всички картички, които правя зареждам с много емоция и всяка от тях означава много за мен.. Една от първите ми много лични и много емоционални картички , която не бих нарекла най-хубавата, но пък наистина значи много за мен, е тази, която посветих на татко:

Изключително съм щастлива, че съществува блога на Картичкофурии - мястото където и големите майсторици и начинаещите в това хоби се чувстват у дома си и имат възможност да споделят своя опит и своите творения. Това е мястото, където макар и виртуално, се срещаме , запознаваме , обменяме идеи и опознаваме и се преборваме с нови техники, стилове и предизвикателства.
Благодаря на Картичкофурии за поканата да ви гостувам!

Благодарим на Краси за милите думи! Искаме да ви поканим да се включите в нейното предизвикателство при нас - Картичкофурийско предизвикателство 156 -Тефтер.

16 коментара:

BEARKIS каза...

Поздрави,Краси,с удоволствие се "запознах"отново с теб!!!

Being shMe каза...

Много мило и откровено представяне, Краси. Освен многостранен творец със сигурност си и много интересен и хубав човек. Това за колекционирането ми е до болка и скъсан джоб познато. Бъди винаги така търсеща и творяща красота и любов! :)ххх

Людмила каза...

Спасибо за интересный рассказ.
С удовольствием читала (с помощью Google).

Bo каза...

Много ми беше приятно да прочета по-личен и така откровен разказ за теб!
Като, че ли аз съм го писала за себе си - толкова сходни неща намерих - и за започването, за пазаруването, за личните подаръци, за емоциите...
Пожелавам ти да имаш достатъчно време за всичко, най-вече за любимите хора и любимите занимания!
И да твориш и създаваш невероятни и уникални проекти!

Toni каза...

Краси, прекрасно представяне. Изчетох го на един дъх с много интерес. Радвам се, че се "видяхме" отново:)

Irina Kirqkova каза...

Прекрасно представяне,Краси!Много се радвам,че научих нещо повече за теб и твоите интереси!Поздрави!

kenli каза...

Интересен разказ! С удоволствие се докоснах до теб! Поздрави!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Момичета, благодаря ви за милите думи. Сега, като чета какво съм писала откривам печатните грешки, пропуснатите букви и.. искам да ви се извиня за това,че не съм ги видяла и поправила "навреме". Наистина бях много развълнувана от поканата..


Kati каза...

Краси, и аз макар да имам честта да те познавам наживо, с удоволствие прочетох разказа ти, особено в частта преди картичките - невероятно красиви неща правиш с декупаж, техника която на мен ми се вижда висш пилотаж :)
А за хубавите снимки - говори там с твоя дядо Коледа, виж моя как прати едно подаръче с малко закъснение...

Borqna каза...

"... защото винаги когато правя нещо за някого се старая да намеря точно това, което ще докосне сърцето му и ще го зарадва."

Откакто разбрах за бележника "Молескине" - сън не ме хващаше!
Цяла година търсех да си купя такъв!
Да ми е под ръка - да си драскам разни неща и аз като големите художници!
И един ден Краси просто ми изпрати такъв бележник!
Докосна сърцето ми и ме зарадва!
Благодаря ти, мила Краси!
Благодаря ти за бележника и за всичко, което след това ми написа!
За усърдието! Благодаря ти за честността.
Желая ти успех и много любов!

KalySto каза...

След доста напрегнат уикенд, най после намерих време да се отбия тук, да прочета и да разгледам. Краси, това че сме от "една порода" отдавна ми е ясно, ама сега вече е сигурно! Искам да ти кажа,че ми беше много интересно да изчета всичко и да разгледам и останалите ти красоти!
Продължавай да бъдеш все така силна, честна, креативна и усмихната!
Поздрави и прегръдки от мен!

Биляна Казакова каза...

Беше ми супер приятно да прочета повече за теб, Краси. Обожавам блога и нещата ти, а от опит мога да кажа колко мил, сърдечен и щедър човек си. Радвам се, че Картичкофуриите избраха теб да представят - така започваме да се опознаваме малко повече, макар и само виртуално. Желая ти успех и много, много вдъхновение, а аз с удоволствие ще следя какво твориш.

Анонимен каза...

Винаги съм се възхищавала на енергията и позитивизма, с които някак "заразяваш", когато посетя някое от твоите творения. радвам се, че има хора като теб!
Наталия

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Краси, изключително приятно ми беше да се "запозная" с теб отново,представянето ти е повече от вълнуващо четиво! Изключителен "щурчо" си ти, знам те аз.....Пък и знам колко други подробности си спестила за себе си...Ти си един позитивен "Щурчо", добър човек и приятел. радвам се, че те познавам - засега само виртуално, въпреки опитите да се срещнем!
Винаги намирай време за любимите хора около теб и за себе си!
Прегръщам те е те целувам!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Момичета, толкова сте мили..ако знаете само, колко много ви обичам!
Усмихвате деня ми, вдъхновявате ме, давате ми толкова позитивизъм и красота..За мен е огромна чест да съм една от вас. Наистина инициативата на Картичкофурии да се опознаем по-добре е чудесна.
Благодаря ви за милите и трогателни думи!Прегръщам ви всички!

Handmade_by_MaDe каза...

Идея нямам как съм пропуснала да видя твоето представяне тук,Краси. Днес имах голямото удоволствие да го прочета! Възхищавам се на откровеността и прямотата ти, на умението ти да пишеш с повечко думи /за разлика от мен/ без да става скучно...дори напротив, с всеки изчетен ред ми ставаше все по-интересно и ми беше изключително приятно да те "прочета" !Благодаря ти ...и бъди все такава :)!