22 април 2011 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 63 Картичката, с която започна всичко

Здравейте, Картичкофурии!
Аз съм Маги. Най-накрая и аз се реших да ви предизвикам. 
Темата тази седмица е „Картичката, с която започна всичко”. Не, няма да ви карам да показвате първата си картичка.  Предизвиквам ви да направите картичка на същата тема, каквато бе първата ви. Моята беше бебешка. Може би за това тази тема ми е така на сърце.
Ако пък първото ви творение не е било картичка, а кошничка за Великден например, направете картичка на същата тема.
И тъй като Ле преди време сподели, че не си спомня коя е била първата й картичка, отварям вратичка за участие и за тези, които се занимават много отдавна с това и не помнят на каква тема е била първата им творба. Направете картичка на същата тема, на която е била първата публикувана картичка в блога /албума/ ви.
Ето малко вдъхновение от мен:


И наградата за победителя:
Весело изкарване на Великденските празници и приятно творене на всички! 

Благодаря на Маги за чудесното предизвикателство. Сигурна съм, че на всички ще ни бъде интересно да си спомним първата направена картичка и да направим нещо в същият стил.
Можете да участвате до 23,59ч на 2 май 2011г.

Моля, да участвате с нови КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Ако може, добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо.

Картичкофурии търси желаещи да задават нови предизвикателства в блога. Ако вие искате да дадете предизвикателство или имате някакви други идеи, които да помогнат за подобряване работата на блога, моля да пишете на имейл cardsaddicted@gmail.com. Включете се и помогнете да направим Картичкофурии още по-интересно място за всички нас.Желаещите да зададат предизвикателство в блога моля да прочетат страницата Как се задава предизвикателство.

Все още имате време да се включите в Картичкофурийско предизвикателството № 62 С три цвята на Тони.
Крайният срок за него е 23.59 часа в понеделник 25 април.

Каня ви да се включите и в новата Картичкофурийска инициатива - Картичкофурийска география.

Видяхте ли нашите нови две рубрики Картичкофурии представя... и Как да си направим... Очаквам вашите предложения за участници, въпроси към участниците и теми за стъпка по стъпка техниките.Надявам се да се включите с вашите идеи.

6 коментара:

Mariana каза...

Здравейте,понеже съвсем от скоро се подвизавам в света на картичките-от 1-2 месеца,и още трудно се ориентирам сред всичките красоти които публикувате.Нещо не можах да се справя с коментара към моята първа картичка която предлагам да видите/надявам се да ми простите невежеството /:))

Маги каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Маги каза...

Здравейте Mariana,
за съжаление картичката Ви е публикувана преди пускането на предизвикателството и поради това не отговаря на регламента на сайта и на самото предизвикателство. За участие трябва да се направи Нов проект по зададената тема. В случая на същата тема, на която е била 1-та Ви картичка.
Това се отнася и за участничка номер 5.Dimitrina .

merypoppins каза...

И аз съм от новичките в това хоби.
Започнах преди около месец да правя картички и затова не ми е трудно да си спомня каква беше първата ми картичка.
Тя беше с фея и затова аз сега участвам с нова картичка също с фея.
Сдобих се с много сладки печати с 3феи и затова реших, че първата ми картичка с тях ще е за това предизвикателство.
Много хубав подарък за победителя.
Пожелавам си успех,а също така пожелавам успешно представяне и на другите участнички.

verdji каза...

verdji - отдавна не съм пускала картички, исках да пусна последната картичка /преди така стваше/, но странно, че не може май да се сподели само една снимка, а трябва да се пусне целия албум. Освен, ако има някакъв начин, който не съм видяла.

Vikomto каза...

Привет на всички! Аз също отскоро се занимам с направата на картички в свободното си време, и това е първата ми публична изява. Пъвата ми картичка беше на тема цветя, затова направих две картички на същата тема за това предизвикателство.Поздрави на авторите на блога и на всички участници за красивите картички и успех!!! Приятен ден :)