13 март 2019 г.

Картичкофурийско предизвикателство 381 - Обзор

Благодаря на Поли Христова, която ни предизвика в Картичкофурийско предизвикателство 381 - "Коледна декорация или снимка на подарък".
Ето това е нейният избор на победител:
"Благодаря на всички,които се включиха в предизвикателството ми.
Всеки от вас беше вложил желание и усилие да зарадва приятели, роднини и непознати с прекрасни декорации , опаковки и тагчета . За разлика от вас, аз тази година за първи път дори не извадих от кашона коледната декорация за дома, с което учудих и разочаровах даже, всички около мен. И най-учудени и скрито разочаровани бяха съпругът ми, който чинно извади кашона от мазата, и дъщеря ми, която прибирайки се в къщи за празниците, за първа година видя неукрасена къща.Но това е положението и защото си ме обичат ми простиха.
Затова пък вашите празнично украсени домове и опаковани с любов подаръци донякъде успяха да внесат коледно настроение в душата ми, за което от сърце ви благодаря !
Моят фаворит е Антония / участие с номер 23 .Miss Emerald /.
Свещникът и от бурканче ме впечатли с изчистеният си дизайн, защото съм привърженик на Clean end Simple стила и мноооогото бяло в зимните проекти.
Победителят, избран с рандом генератор, е номер 18 - Маринела Илиева .


Напишете ми на e-mail p.hristova.igi@abv.bg адрес, на който да ви изпратя наградата,защото нямам Facebook.Благодаря ви !Бъдете щастливи !"

Поли Христова

Честито на победителката!

Miss Emerald ти си и Картичкофурия победител! Можеш да използваш нашият банер в блога/страницата си, като добавиш към него КФП 381 15 декември  2018г. 15 януари 2019г. Ти ще ни предизвикваш на 15 март.


Честито и на Маринела Илиева, която също получава награда!

Няма коментари: