13 септември 2018 г.

Картичкофурийско предизвикателство 370 - Обзор

Почти в края на лятото дойде време за победител в моето Лятно предизвикателство "Детски поглед към света".
 Благодаря на всички включили се участници, затова че грабнаха пъстрите боички и усмихнаха слънцето и мен. Но картичката, която ме впечатли най-много е на последния, 16 участник -
16. Elena Bachvarova


Нейната картичка съдържа всичко, което олицетворява детското - музика, безгрижие под формата на пеперуди, красотата на цветята и много, много цветове.
Елена, ти ще получиш от мен едно блокче хартийки и някои дреболии, с които да продължиш да твориш красоти.

Желая ти успех!

Благодаря на Какичка Кат за детското предизвикателство!

Честито на победителката!

Elena Bachvarova ти си и ПОБЕДИТЕЛ в Картичкофурии! Можеш да използваш нашият банер в блога или в страницата си, като добавиш КФП 370 16 юни - 15 юли 2018г. Ти ще вдъхновяваш останалите участници на 15 октомври 2018г.

1 коментар:

Анонимен каза...

Благодаря ви от сърце Какичка Кат и Картичкофурии! Това означава много за мен! Направихте деня ми прекрасен!