22 март 2017 г.

Картичкофурийско предизвикателство 329 - Обзор

Благодаря на всички, които се включиха в моето предизвикателство!
Честно казано очаквах повече хора да се включат в тази българска тема!
Въпреки малкият брой аз избрах победител.
Наградата отива при Поли Христова, прекрасна картичка!
Благодаря и на другите участници проектите им също много ми харесаха, но за жалост наградата е една!
Честито Поли , можеш да ми пишеш за да си получиш наградата!
Силвана

Благодаря на Силвана за българското предизвикателството!

Благодаря на всички, които се включиха в него!

Честито на победителката!

Поли Христова, ти си и Картичкофурия на седмицата! Можеш да използваш нашият банер в блога си, като добавиш КФП 329 3-16 март 2017г. Ти ще вдъхновяваш останалите участници на 14 април 2017г.

1 коментар:

Поли Христова каза...

Благодаря ти от сърце,Силвана !За съжаление не мога да ти пиша на фейсбук страничката защото аз нямам такава.Ако ти е удобно ти ми пиши на е-mail - p.hristova.igi@abv.bg