19 ноември 2016 г.

Картичкофурии представя ... Стефка Пашова

На Картичкофурии представя гостува една дама, която създава много красиви неща и е готова винаги да опита нещо ново и да експериментира. Запознайте се отблизо със Стефка Пашова.

1. Представете се и разкажете нещо за себе си ? Здравейте. Казвам се Стефка Пашова от гр. Казанлък. На 42 години съм, омъжена с голям син и голямо зоо семейство. Имаме си семейна рекламна агенция, в която си правим всичко сами, т.е не сме само рекламна агенция, но сме си и печатница и цех за метали и куп други подобни.
2. Какъв ви е ника и от къде произлиза? Никът ми Stefka Pashova, защото по времето когато започнах да се регистрирам тук там , първо не знаех какво е това ник … и така си останах
3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си? Имам блог, който създадох единствено, за да участвам в картичкофурийските предизвикателства. Името на блога ми е : http://stefipashova.blogspot.bg. Tака и не се научих да го управлявам този пусти блог, но поне си качвам произведенията за самите предизвикателства.
4. Oт кога правите картички и как започнахте? Картички започнах съвсем случайно да правя. Преди 5-6 години около рождения ден на моята племеница си купих една дървена кутия за бижута и реших да я украсявам с техниката декупаж. Оттам се почна едно ровене, четене насам натам и в един момент се озовах в блога на Деси http://cardsaddicted.blogspot.bg/, който направо ме заплени и зариби още повече. Та направих си аз кутията, купих си ръчно изработена картичка от Арт магазина в нашия град и продължих с ровенето и разглеждането. После дойде и първото предизвикателство, в което реших да участвам. С подръчни материали тогава спретнах своята картичка.
След това дълго време не пропусках предизвикателствата, но в последно време все си правя нещо и докато се наканя да си снимам творбата срока изтекъл. Така и дойде първата картичкофурийска среща в Стара Загора. Там просто не знаех на кой свят се намирам. Толкова бях очарована, толкова се заредих с приятни емоции, че започнах да трупам дизайнерски хартийки, после дойде ред на щанците, на биг шота и така…
С голямо желание участвам във всякакви игри и размени, обичам да колекционирам ATC-та, картички, тагове – абе всичко.
5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви? Хобито ми носи най-вече спокойствие, вечер като седна на бюрцето си дори и нищо да не правя ме отърсва от ежедневните проблеми. С котката сме голям тандем – разнася ми панделките и дантелите из целия апартамент, работи на big shota-a – Toва е нейното кътче

6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте? Любими материали и марки нямам – искам от всичко да пробвам, е не мога да имам от всичко, но съм пробвала доста техники. Обичам цветята- повечето се опитвам да си ги направя сама, макар че ми отнема доста време, но накрая резултата си струва.

7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички? Техника също нямам – от всичко по малко

8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили ? Време за хобито си имам само вечер след 21-22 часа. Ако имах повече време, ще изпробвам още нови техники.

9. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете Както казах малко по-горе , моята първа картичка направих за едно от предизвикателствата . Трябваше да я направя за около 1 час, за рождения ден на племенника ми, който беше футболист по него време


10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте? Покажете я ако желаете Картичка в този момент, която за сега ми е най-скъпа, е свързана с последния рожден ден на баща ми – миналия септември, който вече не е сред нас. За самото изпълнение се подготвях много, разпечатах си камуфлажа, купих си плувка, кукички и др. рибарски принадлежности, понеже той беше много, много страстен рибар.
11. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали? Пожелавам на блога, все така да ни организира за всякакви размени и предизвикателства. Да продължаваме традицията с Картичкофурийските срещи и само хубави мигове и много, много нови последователи.

Няма коментари: