18 август 2014 г.

Как да си направим ... Кубчета картичка - Пламена Панайотова/Plamnito

Честно да си кажа, когато за пръв път видях тази картичка си помислих: "Това е сложно, не е за мен!" Но нали съм упорита и не се предавам лесно, извадих дъската и започнах да чертая, меря, режа... А тук трябва много точен чертеж! Но ефекта е страхотен, защото ни връща в детството и старата кутия с дървени кубчета!
Днес ми беше два пъти по-лесно, дори направих две картички - за момиченце и за момченце!И ще Ви напиша урок, за да си направите и Вие!
Започваме с картоните: необходим Ви е 33/12 см твърд картон, дизайнерски хартии за декорация, печати, мастила, цветенца, копченца.
Когато правих картичката за първи път начертах на картона мрежа от 4/4 см квадрати, за да се ориентирам по-лесно в срязванията и сгъвките. Моят съвет е и Вие да го направите, а после може да се изтрие с гума.
Това е чертежа на картичката, като белите линии са за срязване, а черните за прегъване. Снимала съм едновременно изработването на двете картички.
След това изрязвам и биговам черните линии за прегъване и се получава ето това:
Не се обърквайте от допълнителните биговки, които направих за да очертая кубчетата. След прегъване се получава ето това:
Приготвила съм си квадратчета 3,5/3,5 см за декорация, съответно за момче и за момиче и си ги подреждам и залепям, колкото по-шарено толкова по-добре.
Залепям онзи 33-ти сантиметър за началото на сгъвката и се получава това - две купчинки кубчета.
За финал се заиграх с новият ми печат-мъфини, който ми подари моята приятелка Аджела, заедно с още много красоти, за което съм й много благодарна. И ето две картички за детски празник!
Това е за сега от мен, ще се радвам да видя Вашите нови картички! Желая Ви много вдъхновение и хубаво настроение!

Пламена Панайотова/Plamnito

2 коментара:

Elena Petrova каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Elena Petrova каза...

страхотна идея в момента я пробвам :)