Картичкофурии ви канят да се включите в Десета Национална Картичкофурийска среща, която ще се проведе на 7-8 октомври 2017г. в хотел "Сити" гр. Стара Загора.

ПРОГРАМАТА!

Каня всички, които ще присъстват на срещата за попълнят формата за участие. На нейна база ще се направят резервациите в хотела и ще се вземат решения за протичането на срещата. Моля да попълнят формата не само тези, които ще се настанят в хотел Сити, а също и тези, които ще използват друг начин за настаняване.

ФОРМА ЗА ПРИСЪСТВИЕ!

Представена публикация

Лятна Картичкофурийска Академия - Тема 9 - “Как да си направим изкуствена кожа от хартия”

Лятна Картичкофурийска Академия 2017 достигна до своята последна - Тема 9. За нея уроче за всички нас подготви Картичкофеята Адриана Салева ...

27 юли 2013 г.

Картичка победител 176

Здравейте картичкофурии,
Днес съм тук за да ви разкажа за моята картичка – победител.



Но първо, искам да изкажа огромната си благодарност към Вени, че избра именно моята картичка, както и на всички вас сръчни картичкофурии, без които нямаше да открия светът на това вълшебство – светът на картичките. Всички вие ме вдъхновявате всеки път когато видя поредният красив проект, сътворен от вас с много любов към това изкуство. Изкуство, което открих преди няколко месеца и ме плени завинаги. Самата аз съм завършила средното си образование с профил изобразително изкуство, и макар, че след това учех и работя съвсем различно нещо от изкуство, никога не престанах да мъкна вкъщи всякакви творчески материали.

Когато разбрах, че моята картичка е спечели предизвикателството на Вени, се зарадвах като малко дете на което са купили ново колело. Въобще не съм предполагала, че именно аз ще спечеля.

В интерес на истината, това е единствената картичката, която ми се получи с един замах, както се казва „на един дъх”. Толкова лесно и естествено се подреди всичко.

В блога си бях разказала, как салфетката която използвах за направата й, си стоеше дълго време без да се осмеля да отрежа и парче от нея, тъй като я харесвах ужасно много и ме беше страх да не я изхабя.

И така, в една дъждовна вечер, картичката изникна в съзнанието ми. В следващият момент вече режех и лепях. Морската синева ми стоеше някак скучна, за това като един „виден художник” нанесох няколко нюанса акрилна боя върху нея. След това направих няколко точки с топлия силикон, за да придам на водата по-естествен вид.

Дойде ред на украсата. Реших, че трябва да измисля някакви водорасли, които да залепя. Сетих се, че при запасите си за Суши, трябва да е останала някоя и друга кора от Норито. Взех една, и изрязах малки парченца, като се стараех ножицата да върви на зиг-заг, за да приличат на истински водорасли. Обаче, не предполагах, че лепенето им върху картичката с топлия силикон може да бъде истинско предизвикателство. Или се късаше, или се опарвах (тъй като кората е доста тънка, все едно си пипаш директно горещия силикон), но накрая успях. После се сетих, че мога да използвам и малко от мъха който си бях купила за Великденската украса. Така, вече ми стоеше като истински скалист морски бряг. Но, какво е морски бряг без миди. На бюрото си вкъщи държа цяла купа с миди (за всеки случай, ако потрябват), така, че никак не ми беше трудно да избера няколко от тях. Залепих и малки перлички. Накрая добавих три сребристи елемента, с което картичката ми доби завършен вид.

Когато всичко беше готово, я показах на мъжът ми (който бях удостоила с титлата – Главен мой критик),а той възкликна – "Тази картичка на стената ли ще си я слагаме, много хубава е станала." С което напълно заслужи титлата си. :)

Картичка стой на „работния пулт” за да ме вдъхновява и да ми напомня за прекрасното чувство, което изпитах, когато разбрах, че съм спечелила първото си предизвикателство.

Благодаря на всички и до нови срещи при Картичкофуриите.
D.Veselinova

0 Comments: