13 януари 2013 г.

Картичка победител - 148

Привет на всички картичкофурии! Честита ни Новата 2013 Година:) Нека тя да бъде добра за всички ни и ни донесе много здраве, щастие, успехи и все така нестихващо вдъхновение за нашето чудесно хоби.;)
Благодаря горещо и най-сърдечно за страхотната изненада -да спечеля с първата си картичка за 2013г. :)))


Днес имам честта и удоволствието да ви споделя ,как я направих. Всъщност идеята за нея ми се въртеше в главата -почти от самото начало на предизвикателството. Благодаря ти tangenta :) ,за страхотното топличко и уютно канелено предизвикателство:) Огромно благодаря за вдъхновението и за признанието!:) Покрай празниците пътувах и бях доста заета и то с не до там празнични грижи ...за това любимото ми хоби беше -на заден план, но в последния ден на предизвикателството -реших ,че ще зарежа всичко друго -само и само да реализирам идеите си -най-малкото, за да ги видя и аз:) Както честичко става при мен -обикновено вдъховението ме осенява, чак на края или дори след него на дадено предизвикателство...след дъжд -качулка:)-та този път се бях решила да спазя поне крайния срок:) Замесих тестото -само брашно,вода и сол-оформих курабийките, които ми останаха за следващи проекти и скоро ще ги видите;)...и ги изпекох на 1 във фурната;) Докато съхнеха си оцветих картинката ,която е сред най любимите ми рисувани от мен картинки:),изрязах си картончетата и започнах да сглобявам:) За фон използвах обикновен едноцветен картон с папка за релеф:) Напоследък съм абсолютно и безвъзвратно влюбена във папките за релеф-мисля ,че напълно заменят нуждата от дизайнерски хартии, по-ефектни са и са на 100% -по-на сметка -понеже все пак могат да се ползват многократно и на каквато хартия си пожелаете-инвестицията определено си заслужава ,според мен. Та ...извинете ме за отклонението:)...сглобих самата картичка и я дооформих с 2 пръчици канела, на които надянах 2 от току-що изпечените гевречета;)... и една панделка с цвете за разкош. На края за финала -лепнах една курабийка -все пак нали така е по-сладко-канела, топло какао и курабийки...ммм-да си оближеш пръстите:) А пък аз така се вдъхнових от цялата работа, че после-направих цели 3 тави с истински -топли и благоуханни курабийки, забърках си едно какао и се насладих на свършената работа;)
Благодаря ви за вниманието, дано съм ви била полезна с нещо :) Поздрави с пожелания за чудесен и вдъхновен ден от мен;)

Вили

1 коментар:

tangenta каза...

Невероятно! Вили направо си се вживяла в темата. Поздравления отново, прекрасно е, когато се вижда толкова страст и творене с душа и сърце.