17 септември 2018 г.

ATC "Старо послание", вдъхновение от Ели

Ако досега не сте правили АТС, по-добре и не започвайте, защото ще откриете, че е много зарибяващо! Ха! Да не би пък вече да сте готови да приемете предизвикателството ми?! Този месец Картичкофурии сме на тема „АТС“. Ако имате нужда от разяснение по темата, можете да го откриете тук: Картичкофурийско предизвикателство 374 - ATC.
А ето и новото ми вдъхновение към вас. Тази серия кръстих „Старо послание“ – общото в нея е, че за основа ползвах страниците от един стар тълковен речник, който наскоро закупих от антикварен магазин именно с идеята да го ползвам в скрапбукинга. 
При първите ми АТС-та, които правих преди две години, ми беше изключително трудно, че трябваше да има общо звучене и еднотипност, защото винаги се стремя към различността. Но с времето пък ми стана забавно с еднакви материали и обща идея да постигам уникалност на всяка от малките картички-визитки.
Другото хубаво на АТС-тата е, че малкият им размер позволява да се оползотворят десетки малки остатъчета и изрезки от хартии, които всяка уважаваща себе си крафтърка е скътала за "някой ден, като дотрябват". Та извадете кутията с изрезки и се забавлявайте! А после Картичкофурии ви очакваме да покажете сътвореното в предизвикателството "АТС". Крайният срок за участие е 23,59 ч. на 5 октомври 2018 г., събота http://cardsaddicted.blogspot.com/2018/09/374.html.




Няма коментари: