16 септември 2018 г.

Картичкофурийско предизвикателство 375 "Есенни фантазии"

Всички обичаме лятото.
Но всеки сезон има своята красота.
Пред прага на есента се изгубваме в топлите нюанси на жълтото, червеното и кафявото.
В това ми есенно вдъхновение нюансите са приглушени и меки, но обсипани в злато, така присъщо на есента.


Развихрете въображението си и ми покажете вашите есенни вдъхновения върху хартия или платно. Можете да използвате всякакви техники, каквито пожелаете.

А наградата е изненада от мен.

Elli.

Благодаря на Elli за есенното предизвикателство!

Есенни фантазии създадоха и картичкофеите:



Мъжка картичка в цветовете на есента от мен.



Една феерия от всички цветове на есента, гарнирана с любов и аромат на гъби, е моето вдъхновение по темата.


Рядко правя есенни проекти, но много се забавлявах докато правих тази страница. Използвах истински листа, които си откъснах от дърветата в парка. Къде и как точно съм ги използвала, ще видите другата седмица в кратък видео урок.

Крайният срок за участие е 23,59ч на 15 октомври 2018г., понеделник.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в друго. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.





Няма коментари: