15 януари 2015 г.

Картичкофурийско предизвикателство 247 - Обзор

Здравейте и ЧЕСТИТА 2015 ГОДИНА и от мен! Желая на всички през новата година много здраве, късмет и много творческо вдъхновение!

Изборът на победител ми беше изключително труден и съм силно решена при следващото предизвикателство победителят да бъде избиран с рандом генератор. Но сега все пак се спрях на един проект, който е изцяло с шаблони и той е... № 13.Neli

Много благодаря на всички участници - на страхотни картички се възхитих.

Честито на победителя!

Успешна нова година още веднъж на всички!
Петя

Благодаря на Петя за чудесното предизвикателство!
Извинявам се, че забавих пускането на обзора и.

Благодаря на всички, които се включиха в предизвикателството!

Честито на победителката!


Neli ти си и Картичкофурия на седмицата! Можеш да използваш нашият банер в  блога си, като добавиш КФП 247 12-22 декември 2014г.

В Картичкофурийското трио, избрано от Картичкофурии по реда си на участие влизат:

Bimba


IvKo


Boriana



Честито момичета! Вие можете да използвате нашият банер, като добавите към него КФП 247 12-22 декември 2014г.

Да напомня за Картичкофурийската анкета. Моля за вашето мнение, за да стане Картичкофурии едно още по-интересно и полезно място:

КАРТИЧКОФУРИЙСКА АНКЕТА

Благодаря на всички, които отделят от времето си, за да се включат!

3 коментара:

Neli каза...

Честита Нова година и от мен!
Благодаря на Петя за избора!
Честито на момичетата от триото!

Bimba каза...

Благодаря за избора! За мен е чест да съм част от картичкофурийското трио! :)Поздравления, момичета!

Unknown каза...

За мен е чест да бъда в триото , това е първото предизвикателство в което участвах :) Благодаря ! Спорна и креативна година желая на всички Картичкофурии !