17 януари 2015 г.

Картичкофурийско предизвикателство 248 - Обзор

Здравейте, Картичкофурии!
Днес е време аз (Кали), да обява наградите от КФП248- „Всичко може! Само Коледно не може“.
Когато избрах тази тема си представях какво може да се получи, но съвсем не съм очаквала да ми се наложи да оставя повече от 60 коледни и новогодишни поздравления и да разгледам толкова много прекрасни картички, тефтери, рецептурници, албуми, странички от арт-журнали,торти и всякакви други майсторийки. Благодаря на всички за участието , сами разбирате колко много труден направихте избора ми на победител!
Все пак наградата ща отиде при Деси (Dess V), за прекрасния и сватбен албум. Това, което ми хареса в него беше с колко мисъл и усет за красивото е направен, но има и още нещо, което за мен е важно. Понякога, когато правим тези албуми в опита си да покажем колко сме добри слагаме толкова много, че забравяме, че главните герои всъщност трябва да са снимките. Погледнете тези страници за да видите перфектните, елегантни детайли, с които са украсени.

И понеже за мен се превърна в традиция да давам и допълнителна награда за едно от прохождащите в нашето хоби момичета този път „Млада надежда“ (надявам се да не се обиди от титлата) е Стела Карапеткова с ето тази картичка.
А, да не забравя да кажа и какви са наградите…предлагам и на двете момичетата сами да си изберат - ваучер от наше или дигитално магазинче или (малко нескромно) нещо направено от мен – картичка, тефтер или каквото друго си поискат.
А сега ви пожелавам много вдъхновени моменти през новата година,
Усмивки, Кали

Благодаря на Кали за чудесното предизвикателство!

Благодаря на всички, които се включиха!

Честито на победителките!

Деси (Dess V) ти си и Картичкофурия на седмицата! Можеш да използваш нашият банер в блога си, като добавиш КФП 248 19 декември - 12 януари 2014г.

Този път Картичкофурийското трио ще бъде в разширен състав. Толкова много чудесни проекти участваха в това предизвикателство, че вместо три бяха избрани пет участника. Това са по реда на включване в предизвикателството:

Irena Stefanova
 

Zara


Ani



Goldie



Кети



Честито момичета! Вие можете да използвате нашият банер, като добавите към него КФП 248 19 декември - 12 януари 2014г.


Да напомня за Картичкофурийската анкета. Моля за вашето мнение, за да стане Картичкофурии едно още по-интересно и полезно място:

КАРТИЧКОФУРИЙСКА АНКЕТА

Благодаря на всички, които отделят от времето си, за да се включат!

3 коментара:

Dess V каза...

Ле ле, ле ле, каква прекрасна изненада! Много благодаря, Кали! =) Нямам думи!

BEARKIS каза...

Моите поздравления. албумьт е прекрасен!!!

Unknown каза...

Здравейте на всички. Безкрайно съм щастлива, че съм част от картичкофурийското трио. Това е първата ми значка и си нямате и на представа колко много значи за мен. Благодаря искренно и ви гушкам силно всички.
П.С.-Ако може някой да ми обясни блондински как да си сложа значката, защото пробвах, но ми става мн дълго на стената и не мига хихи