9 септември 2014 г.

Картичка победител 230

Здравейте Картичкофурии!

Ето че отново се срещаме тук, за което много благодаря на Шми. Щастлива съм, че тя избра именно мен за победител в нейното предизвикателство ''Ще се омъжа в...''.
Ето и накратко за картичката, идеята и изработката и.

Портмонето беше поръчка от една приятелка за сватба, на която беше поканена и тъй като младоженците са страшно запалени по туризма и пътешествията и самата сватба беше на такава тема, решихме, че няма да е какво да е портмоне, а органайзер за пътуване.

Не успях да намеря туториал в интернет, затова се спрях на един случаен модел и се опитах да го ушия от хартия. Разбира се предвид ограниченичените ми шивашки умения това си беше истинско предизвикателство въпреки по-елементарния модел и в опитите си да го докарам в същия вид със същите шевове успях да вчупя иглата на машината. В крайна сметка се получи, сложих му ''закопчалка'', при компаса импровизирах със златна ембосинг пудра. Изискването за вътре беше единствено билет, на който да се напише пожеланието, но музата така ме завладя, че освен билет, направих и картонче за бележки на пътешественика, паспорт и няколко тагчета, които набутах в джобчетата за карти. Разбира се поръчителката за нищо не възрази, а и по принцип тя самата ме оставя да развихрям фантазията си, което за мен е супер. Резултатът я впечатли страшно много, а аз се забавлявах истински докато творих.
Надявам се съм успяла да ви вдъхновя и накарам и вие да опитате по-интересни проекти и да бъдете по-смели в реализиране на идеите си.
До нови срещи,
Sophie

Няма коментари: