Наближава 8 март и ви каня да го отбележим отново с традиционната в Картичкофурии размяна - 8-ми март по Картичкофурийски 2017г.
Запишете се под ТОЗИ ПОСТ до 23,59ч в неделя 26 февруари.
Картичкофурийско парти - Седем години Картичкофурии!

Каним ви на Картичкофурийско парти, за да отбележим заедно 7 години от създаването на Картичкофурии!
Седем години - седем теми в едно предизвикателство!

Чувствайте се добре дошли на нашето ПАРТИ.

Ще очакваме вашите творби до 23,59 ч. на 28 февруари!
Картичкофурии ви кани да се включите в своята нова Картичкофурийска игра - Да творим заедно - игра за декупажисти и картичкоправещи. Какво ще кажете да опитаме нещо ново и да поиграем на една съвместна игра.
ГЛАСУВАНЕ ЗА ПОБЕДИТЕЛ

5 септември 2013 г.

5 октомври - Световен ден на кардмейкинга!

Остава 1 месец до 5 октомври, Световният ден на кардмейкинга!
Време е за традиционната размяна на картички при нас в Картичкофурии!

В размяната може да се включи всеки, който желае. За да участвате е необходимо да се запишете под този пост, да изработите картичка и да я изпратите на този, който ви се падне в списъка.
Молим при записването да добавяте мейл за връзка.
Можете да се записвате до 20 септември.
Списъкът за размяната ще публикуваме на 21 септември.

Тази година ще отбележим Световният ден на картичкоправешите освен с тази размяна и с национална среща, която ще се проведе на 5 и 6 октомври, гр Варна, Парк Хотел Персей. За повече информация относно срещата можете да прочетете ТАЗИ публикация.
Донесете картичките си във Варна и ги разменете лично, с този който ви се е паднал!
Нека се забавляваме и заедно да отбележим празникът на нашето хоби!

52 Comments:

bejko said...

Здравейте момичета,да сложа едно начало на списъкът...:)
globolpv_s@abv.bg

pozdrawi!

Sophie said...

И аз се включвам sofia.arnaudova@gmail.com

honey_bunny said...

Пу, и аз!
jiji.cards(at)gmail(dot)com
Първата размяна на картички, в която участвам! :))) <3

Cvete_linna said...

И аз се включвам cveti_vb@abv.bg

Боряна Йорданова said...

И аз ще съм много щастлива да се включа. И на мен като JIJI ми е за първи път размяната на картички.
e-mail: borianayordanova@abv.bg

ne11 said...

И аз! И аз!!!
anelka_1914@abv.bg

zara petkova said...

И аз се включвам, за първи път ще участвам и ще ми бъде изключително интересно
zar4eto84@gmail.com

Julka said...

и аз се записвам :) Ще се радвам да се видим пак ;)
julka384@gmail.com

Te4eto said...

И аз тук :-)
beshkovskas(at)abv(dot)bg

Linabel said...

С удоволствие ще участвам :)
pavlova78@gmail.com

Stefka Pashova said...

и аз се записвам: stefkapashova@gmail.com

Анонимен said...

и аз се включвам, благодаря !
mi_kushkieva@abv.bg

Анонимен said...

и аз се включвам, благодаря !
mi_kushkieva@abv.bg

Ганима said...

Включвам се и аз :).
mgugleva (at) gmail (dot) com

Didi Georgieva said...

Аз също ще участвам-бройте ме и мен:)
efinka77@abv.bg

Биляна Казакова said...

ето ме и мен!
bi_kazakova@mail.bg

Maria said...

Записвам се :)
maria_@mail.bg

Kakichka Kat said...

И аз с удоволствие ще участвам в това приятно мероприятие.
kakichka(@)gmail.com

vilini said...

Аз също..с удоволствие голямо.
nankov_n@mail.bg

KalySto said...

На къде без мен...
drkalinasto@gmail.com

Rumilina said...

Записвам се.

...Just Me... said...

И аз се включвам!!!
mama.mira8@gmail.com

Maria Gancheva said...

Аз също ще се включа.
marieg@abv.bg

Maria and Simeon said...

И аз искам
maria.vladimir0va@abv.bg

krechi said...

Айде и аз съм тук :)
krasi_bus (@)abv.bg

Анонимен said...

За друго и да нямам време, за размяната ще намеря. включвам се с удоволствие! НАТАЛИЯ

Valchen said...

И аз се включвам:
vdobreva@gmail.com

Пъстър свят said...

С удоволствие се включвам и АЗ!!!
mimi_ivanova07@mail.bg

Рени said...

Запис и от мен! :)

Рени said...

забравих да добавя мейл:)))
reni1506@abv.bg

Vania J-K said...

И аз участвам , с най-голямо удоволствие
vania_art_studio@mail.bg

Florilea said...

Бройте ме и мен - florilea@abv.bg /Цвета Коцева/

Маги said...

Бяз малко да пропусна да се запиша. :)
magitmarinova@gmail.com

Bo said...

Странно, как съм го пропуснала... И аз искам! borya(at)abv(dot)com

Nevena said...

и аз се записвам n_pancheva@yahoo.com

goldie said...

Ами хайде иаз в кюпа ;)
ros_iva@abv.bg

nuschinka said...

хайде и аз тук...
temenujka_v@abv.bg

Елена said...

Тук съм,тууук mrselenageorgieva@gmail.com

Toni said...

Мислех да не се записвам, че напоследък музата ми е в неплатен отпуск, ама тия дни завъртях 5-6 картички на шега и се позавърна. tonya.blagoeva@mail.com

Ellie said...

И аз се включвам :)

vera radenkova said...

ще ми бъде за първи път и се включвам с голямо удоволствие :)
francheska@abv.bg

Rosica Katreva said...

Мятам се с главата напред, като на Йордановден за кръста. :) rosica_katreva@yahoo.com

Kaxala said...

И аз тук, както обикновено не пропускам размяна iskarina@yahoo.com

Irina Kirqkova said...

И аз се включвам.

ira@mail.bg

Mila said...

И, аз и аз :)

arcadia said...

Аз също съм на опашката. :)
gerrym(at)abv(dot)bg

Марияна said...

И аз съм тук
mdimitrova8800@abv.bg

Em said...

В последния момент и аз да се запиша!
както винаги ще ми е толкова забавно да си разменяме картички :))))

Гуш
Ем

Pepi said...

И аз, се включвам..хайде да разменяме..-)))поздрави Пепи

Pepi said...

pepinatoys@gmail.com -това е е-мейла ми..

dashick said...

Моя коментар не е излязъл, но да се запиша и аз - Даниела Тодорова dashick@abv.bg :-)

Neli said...

Май съм изпуснала срока, но ако може запишете и мен
nn_ee_ll_ii@abv.bg