14 май 2013 г.

Картичкофурийско предизвикателство 165 - Обзор

Здравейте цветни феички.
Останах приятно изненадана от толкова много участия по темата ми. Мислех, че ще ви затрудня, но явно съм грешала. Имаше страхотни участия и дълго се чудих и променях решението си, но окончателният ми избор все пак оставих на проекта, който ме грабна от първо виждане - Великденската картичка на Bearkis. Толкова красива, феерична, празнична и цветна! Бисе, твоето цвете ме плени много!

Имаше още поне три картички, които бих наградила, но няма как, победителят е само един.
Благодаря на всички за участието. Беше ми изключително приятно да ви навестя!

Поздрави,
Тони(Точица)

Благодарим на Тони(Точица) за едноцветното предизвикателство.

Bearkis ти си Картичкофурия на седмицата 165 Можеш да използваш специалния банер като добавиш текст КФП 165 19 - 29 април 2013г.
Очакваме твоето представяне на Картичката победител.

4 коментара:

Sophie каза...

Абсолютно подкрепям избора, аз също останах пленена от картичката на Bearkis! Поздравления!

borianaalex каза...

Bearkis, ЧЕСТИТО! Картичката ти е великолепна и избора на Точица е разбираем. Много вдъхновения и за напред на всички Картичкофурии! :)

Te4eto каза...

Честито, Бисе!
Тони, страхотен избор!!!

BEARKIS каза...

БЛАГОДАРЯ!!!Благодаря на всички!!!