15 май 2013 г.

Картичкофурии представя ShMe/Петя

Днес на гости ни е една много мила, изпълнена с вдъхновение и добросърдечност млада дама. Въпреки, че не я познавам лично я чувствам много близка. Искаме и вие да я почувствате така. Вижте какво разказва за себе си тя - ShMe/Петя


1. Представете се и разкажете нещо за себе си ?
Да си призная от начало още - безкрайно се учудих, но и се почувствах страшно поласкана, когато получих тази мила покана да участвам в рубриката "Картичкофурии педставя...".  Благодаря ви, Картичкофурии.
Някои от вас вече ме познават. Щъкам по блоговете ви и дърдоря ли дърдоря. От време на време ви покзвам някое мое видение или сън, или просто каквото ми е на душата иии отново дърдоря - много. Аз съм шМи, приятно ми е.
Колкото и да ми харесва артистичното ми Аз, като повечето от вас и моя милост има и друга пофесия. Пак е творческа, но в доста по-различен аспект. Харесвам си я, въпреки моментите на съмнение дали е най-точният ми избор. Та, когато не се ровя в шарени хартийки и панделки, правя същото в закони и наредби, и международни правила, и практики, и други такива. И, простете, забравих - наричат ме Петя. :)
Най-добрите ми произведения и настоящо вдъхновение са моите синове, а най-големият ми късмет в живота е съпругът ми.
Обичам смехът, семейството, прятелите, музиката, слънцето, гората, дългите разходки през лятото, киното, хубавите книги (одобрявам и Киндъла като помощник), движението, шареното, още по-шареното, спомените, новия ден, мечтите, сбъдването им и замяната им с нови; обичам да обичам (явно :).

2. Какъв ви е ника и от къде произлиза?
О, никът ми е мноого специален. Подарък ми е от сестра ми. От много години ме нарича така, като влага в това странновато название много неща, които казва, че са ми присъщи и на пръв, и на последен поглед. :) Ще ме извините, но ще продължа да си пазя пълната история като наша тайна със сестра ми.

Иначе, нямах съмнение никакво, че "шМи" е моето творческо име, ааа и играта на звукове му придават още няколко значения за мен.То почти казва "шшш, аз съм". Запознатите с някои от девизите на зодиите ще разгадаят на къде ме носи това и защо. Когато голямото ми момче беше на 3 г. бяхме страшни фенове на "Питър Пан" или по-скоро на Капитан Хук и неговия верен помощник Смий. Сещате се, че на Капитан Хук му беше много трудно да каже "Смий" и постоянно крещеше по мен "Шмиии".
И, когато момчетата заспят на мястото на мама идвам ....шшш, аз. :)

3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си?
Даа, имам блог - "да бъда шшшМенСи" или beingshme.blogspot.com
Нищо не разбирах от създаване на блогове и работа с тях. Ами, хванах го една вечер за ушите и го направих - не знам как. И почна - отначало бавно и тромаво. После се пристрастих и се почна еднааа, та до сега.

4. Oт кога правите картички и как започнахте?
Да си призная с картички започнах да се занимавам "късно" - някога през 2011 г. До тогава се забавлявах с други красиви неща - китара, танци, грим, кутийки, домашна украса направи си сам, малко рисуване, без дори да ми хрумне, че сигурно има и други хора, които обичат да творят.
Случайно попаднах в този чуден и прекрасен свят на картичкотворенето, търсейки нещо за нещо друго.Веднага бях омагьосана и се почувствах леко тъпа дори, че при целия ми Интернет поход до този момент не бях попадала дори на един блог на някоя фея. И това беше началото...
После почти веднага намерих Картичкофурии и Двете Елши, които станаха моята голяма родна доза вдъхновение и подпалване на горещата страст. Благодаря ви, момичета, че направихте живота ми още по-цветен и забавен.

5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви?
Картичкоправенето се превърна в безкрайнообичана част от повечето ми дни. А в най-трудното изпитание в живота ми до момента, да бъда част от картичкофурииското общество за мен беше спасително. Благодаря от сърце за пореден път за всичко, което ми беше дарено.

6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте?
Първите си крафтърски неща поръчах от Англия. Започнах уж с малко, но малкото стана  средно, после голямо, огромно и до ден днешен все си намирам разни съкровища, без които просто не мога, знаете как е.
Не мога да посоча любими материали. За това имам по малко от всичко - разпиляна съм. Но пък до момента съм намирала повод поне по веднъж да използвам почти всичките си находки. А "ловувам" за материали както у нас, така и в чужбина.Имам си любими местенца и не пропускам при наболяла потребност да ги посещавам редовно.


7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички?
Амии, нямам такива. Ужасна съм. Просто харесвам както лигави и сладурски картички, така и убийствени стиймпънк композиции и "дарк" арт. За това и нямам свой разпознаваем стил. Мятам се като изгладнял хищник ту на едно, ту на друго. Обичам да се предизвиквам с нови и интересни работи и техники и да излизам от личните си удобни пространства. Понякога с дни не правя нищо, а само сънувам и обмислям, като накрая реалната направа на нещото ми отнема много по-малко време от колкото цялото време, което съм отделила на измислянето му. Може би, все пак слабото ми място е така нареченият paper engineering или буквално "хартиен инженергинг". Харесва ми движението и често обичам да го включвам в нещата, които правя.

8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили ?
Не достатъчно време. Не мисля, че някога ще ми е достатъчно. И да имах повече време - пак нямаше да ми е достатъчно. :)

9. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете.
Първата ми картичка бе за най-добрия ми приятел и кръстник на малкото ми момче. Направих му "exploading box".Просто преди на направя нещо бях изчела и изгледала всичката"теория на картичкоправенето" и най-обичаните техники и сгъвки в него - за това няма шест пет скочих смело в "раздвижена" картичка.Е, беше семпла, де, с топъл ембосинг и много синьо и сребърно с "азиатски" мотиви. Не я снимах, разбира се. Както и повечето от нещата които правя - подарявам ги и забравям да си запазя спомен за тях. Но ще ви покажа все пак нещо от "ранния" ми период.




10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте? Покажете я ако желаете
Не знам дали мога да преценя коя е най-хубава.С любов съм ги правила всички. Първата ми за 2013 г. ми е особено скъпа. Също и книгата с феите, която благодарение на Мария от наборсата отиде за добра кауза.

11. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали (по желание)?

Картичкофурии беше и остава любимо място. Дали като кибик или активен участник винаги блогът ми даде много прекрасни емоции и вдъхновение. Съвсем по желание и от сърце ви пожелавам да " илядите", както е казал народът.

19 коментара:

tangenta каза...

Прекрасна, непринудена и много истинска! Ти си късметът за хората, които те заобикалият, Петя.

Биляна Казакова каза...

Ееее, какво голямо удоволствие ми донесохте тази вечер. Беше ми много интересно да прочета повече за теб, Петя! Толкова истинска, толкова емоционална и щедра в добротата си. Нямам търпение да се запознаем лично!

Toni каза...

Надявах се(и почти бях сигурна), ти да си следващата звезда под светлините на прожектора Картичкофурии! Беше ми приятно да те чета, както винаги! Пожелавам ти мааалко повечко време за творчество, за да те чета по-често в блога ти:)

Handmade_by_MaDe каза...

За мен беше удоволствие, Петя, т.е. шМи :)! Както винаги ме усмихна и " емоционализира "...И, моля те не се променяй! :)))
До скоро...

smiles каза...

На един дъх те изчетох! И за да не повтарям другите ща кажа само едно...
Никога не се съмнявай в избора си на професия. Съвсем точен е. Това е много хуманна професия и следва да бъде упражнявана от добри, човечни и креативни хора, като теб. Прегръдки.

bejko каза...

С удоволствие изпих сутрешното си кафе с теб :)Беше ми изключително приятно и интересно.Поздрави и прегръдки!

Ellie каза...

За мен беше удоволствие, шМи :) Прекрасно представяне! Прегръдки!

dani's cards каза...

За мен беше удоволствие да прочета и науча нещо повече за теб! Освен,че си много талантлива,си и много красива!;-)Поздрави и от мен!

merypoppins каза...

С голямо удоволствие се "запознах" с теб шМи!Ти си една мила, млада, красива, талантлива, реализирана и отзивчива дама!
Нека щастието да бъде винаги с теб!!!

Anelia каза...

Ех, Петенце, беше мо много приятно да прочета твоето представяне.Аз съм една от късметлийките да те познавам лично.Бъди здрава, вълшебнице, и не спирай да даряваш красота и позитивизъм :-)

DreaMe каза...

Eхехехехе, много се радвам, че изскочи още един юрист сред лудите глави тук, а на всичкото отгоре подозирам, че Шми е огнена зодия :D - бравас! Бъди все така креативна и усмихната!

Kati каза...

Докато те четях, чувах гласа и смеха ти в главата си и се усмихвах и аз.Казвала съм неведнъж - ти си много завладяваща, и в добротата си, и в креативността си, и във живота. Радвам се че те познавам и виртуално и реално, Петенце и желая много здраве,за теб и цялото ти прекрасно семейство и все така да цари мир, любов и позитивна енергия около теб.

Being shMe каза...

Ех, прекрасни дами, благодаря ви от сърце за всички чудесни думи. Невероятно хубаво е да си част от толкова уникална общност от светли индивидуалности, обединени в нещо безкрайно красиво. Благодаря ви :)ххх

Маги каза...

:) Голямо удоволствие беше да науча още нещо за теб Шми! Ти си невероятно позитивна и талантлива!:*

Елена каза...

Много съм щастлива,Шми,че ми позволи да те опозная. Дърдоренето ти е толкова приятно,че с часове мога да те слушам/чета :)

Bo каза...

И аз се радвам, че успях с още частици от теб, да допълня общата картинка... :))) Винаги ми е забавно и усмихнато да те чета! Благодаря! Радвам се, че те познавам, шМи (Петя)! :) ХХХ

kenli каза...

Ех, Петя!!!!Какво пътешествие си направих из дебрите на малка част от твоя живот. Впечатлена съм и с голямо удоволствие изчетох на един дъх всичко, което си споделила. Благодаря ти, че не спираш да щъкаш насам - натам и да внасяш онова зрънце от светлина,доброта и положителна емоция у всяка една от нас, за да имаме вяра, че красотата в човешките отношение все още я има. Големи прегръдки от мен!!!!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Изключително мило представяне, Петя - радвам се, че макар и по-късничко ...имах възможността да прочета всичко това! Дано си останеш такава бърборана, защото твоето дърдорене доставя удоволствие! А пък творенията ти - радост за окото! Гуш и от мен!

Анонимен каза...

Дали е удобно да дадете повече снимки на "книгата с феите" ? Много е красива, очите ми останаха в нея. Ако не е удобно на сайта, а имате желание да ми пратите снимки, пишете ми моля на rog@gbg.bg.

Пожелавам ви да сте все така пълна с прекрасни идеи!!!