13 май 2013 г.

Картичкофурийско предизвикателство 163 - Обзор

Благодаря на всички за страхотните,интересни и невероятно красиви картички и творения ...успяхте да ме затрудните ...максимално :)))...След хиляди преглеждания ,в края на краищата,ще призная, че палитрата на Veni успя най-много ме впечатли:)


Аз самата обожавам да рисувам и това е моя страст от малка,така,че Вени уцели точно в десятката с нея :))) Страшно ме впечатли и идеята и перфектното изпълнение-за това ти си моят фаворит и картичкофурия на седмицата:)

Бих искала обаче да наградя и още един участник,които ме впечатли страшно силно с всичките си участия,но най-много с прекрасната розова бебешка количка - Марта, това си ти, за това искам да ти благодаря от сърце за невероятните участия и да ти дам скромната наградка от 3 рисувани от мен дигитални печатчета :)))

Още веднъж благодаря на всички участници за страхотните произведения :)
Поздрави:)
Вили

Благодарим на Вили за интересното предизвикателство.

Veni ти си Картичкофурия на седмицата 163 Можеш да използваш специалния банер като добавиш текст КФП 163 5 - 15 април 2013г.
Очакваме твоето представяне на Картичката победител.
Твоето вдъхновение ще предизвика останалите картичкофурии на 5 юли 2013г.
За да получиш наградата си, те молим да напишеш адреса си на мейла на блога.

3 коментара:

Veni каза...

Леле.....преди малко се прибрах от работа и седнах да прегледам сайтовете, който обикновено следя....нямам думи :) Много, много съм изненадана и благодаря за оценката. Тази картичка наистина я правих с много старание и желание :)
Още веднъж благодаря, че харесахте моята палитра :) Желая ви прекрасни летни дни и много настроение и вдъхновение :)

Creations каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Creations каза...

ооо! Много благодаря, раздвам се,че ви е харесала 3д количката ми:))) Наистина много интересно предизвикателство, каращо хората да помислят за нещо ново и интересно!