23 март 2013 г.

Картичка победител 158

Историята на една картичка



Здравейте картичко – творящи дами,

Имам удоволствието да ви се представя!

Аз съм Опиянение.

Кръстена съм така, защото погледа на една влюбена жена е опияняващ.

Опиянението обаче идва и когато гледаш едно поле осеяно с танцуващи макове.

Моята кръстница - Деляна / kenli /, много обича да се спира и да гледа дълго такива полета.

Излъчват и едно чувство на ефирност и на нещо мистично и магично!!!

Провокирана от маковете на картичката на една прекрасна дама - Мила

и нейното също толкова прекрасно творчество,

тя беше предизвикана да развихри фантазията си на тема Макове.

Най- напред започна да си търси подходяща дизайнерска хартия

с флорални мотиви. Изрови всички хартии, с които

разполагаше, но....нищо не и харесваше и все не и се струваше

подходящо за идеята, която и беше щукнала.

Искаше всичко на картичката да е просто, семпло, изчистено,

а всъщност да говори много.

Нали си пада по „ говорещите картички”....

Един ден обаче имаше късмет. Зърна в магазина салфетки обсипани

с макове. Направо и взеха погледа !

Усмивката и стана по- широка, защото беше открила дизайнерската хартия!

Ей така, съвсем случайно!

Макар, че тя е сигурна, че няма нищо случайно на този свят!

Вече владееше салфетната техника и щеше сама да си изработи фон.

Направи го набързо, защото тази техника е много лесна и ефектна.

За доказателство, че няма нищо случайно,

разхождайки се из сайтовете с красиви печати и то с изображения на жени,

защото напоследък мноооого и харесваха точно тези изображения,

налетя на прекрасния печат на Crafts and Me – Aliah.

Цветето в косите и си беше истински мак.

И.....ето! Влагайки много любов и мисъл, аз съм налице!

Красавица съм, нали?

И опиянявам, също като Мак!

2 коментара:

- каза...

Картичка-красавица и поднесена ни толкова красиво!Поздравления за авторката на картичката и за авторката на историята на картичката!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Ееех, Делянчееее! Както винаги - прекрасна, интересна, завладяваща, духовита, вдъхновяваща,ефирна.....леле - думите не ми стигат! Златни ръце, златно сърце, поетическа душа! Радвам се, че те познавам, мила!