22 март 2013 г.

Картичкофурийско предизвикателство 161 - Използвай копчета - Button art.

Здравейте, вълшебници!
Мой ред е  - Тони-Точица за втори път да ви предизвикам в моя любим блог за предизвикателства - Картичкофурии. Този път темата сама дойде при мен, не съм я мислила дълго, не съм се чудила, просто сама ми се прошепна – копчета, копчета, използвай копчета...много! Или с други думи – Button art. Наскоро си поръчах солидно количество копчета от Англия и още не мога да им се нарадвам. Разрових се, разбира се, в Pinterest и там намерих голямо вдъхновение. Показвам ви цели три картички по темата. И трите станаха за минути и от само себе си! Така е, като я има музата, всичко става лесно и бързо . И понеже днес е първа пролет, картичките са типично пролетни – с много цветя и разлистено дърво!


Дано да съм успяла да запаля интереса ви. Уверявам ви, че е много интересно и пристрастяващо. Иска ви се да сложите още, и още, и още...а колкото повече, толкова повече, нали така? Винаги има място за още едно копче.
Очаквам да видя вашите картини от копчета.

Разбира се, наградата е в тон с темата – 300 (+- 10) копчета – розови, лилави, цветенца, големи, различни форми; плюс разни други джунджурийки – 12 панделки по 1м., малко релефни картони(плюс 3 релефни плаки, като от картичката с дървото), 20 цветя и малко изрязани кръгчета и големи цветя.

Беше ми приятно! До скоро виждане на вашите проекти.

Благодарим на Тони за изпълненото с копчета предизвикателство.

Тя стана Картичкофурия на седмицата 147 в предизвикателството КФП "Коледен венец" на Картичкофурии.
За своита картичка тя разказва в "Картичка победител 147"

Крайният срок за участие е 23,59ч на 1 април, понеделник.

Победителят от това предизвикателство ще задава свое предизвикателство на 21 юни 2013г.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си.

Каним ви да се включите в нашата Голяма Картичкофурийска среща, която ще се проведе на 20 и 21 април в град Стара Загора, хотел Сити. За повече подробности, за да видите програмата и за да попълните формата за участие, моля прочетете ТОЗИ ПОСТ.



4 коментара:

Villi каза...

Лелеее,до сега май никога не съм била първа-с участето:) Тониии,явно много,много си ме вдъхновила:) Благодаря за страхотното предизвикателство!:)

Toni каза...

Вили, радвам се, че съм успяла да те вдъхновя! Очаквам още включвания:)

Toni каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Toni каза...

Номер 18, Стефка, не се отваря. Явно е качена не като публично достижима. Съжалявам, Стефка, но не мога да взема в предвид твоята картичка.