5 февруари 2013 г.

Картичка победител 152

Здравейте, мили творящи хора.

Искам отново да благодаря на Картичкофурии и Диляна за нейната вкусна рецепта и това, че хареса моята манджа.
А картичката направих с голямо вдъхновение, което получих от всички прекрасни цветове, които тя използва в своите собствени творения и жизнеността и енергията, които те излъчват.



Картинката дойде първа. Танцуваше и весело потропваше в съзнанието ми в ярката си червена рокля.
Със сигурност исках да има много и силни цветове, а пък самата рецепта разрешаваше дизайнерска хартия на килограм J. Първоначално си помислих за няколко пласта. Танцуващата Kaydance обаче ми “пошушна” своята идея. В страната, от която тя идва, много обичат да правят и едни шарени страхотни одеалца…И фонът се роди.
Копчетата също сами ми се показаха. Бях извадила кутийката и разпръснала няколко наоколо, а прозрачните удобно се настаниха върху книгата, която чета в момента. На това , ако не му викате „крещяща идея” J. И в общи линии нещата бяха готови, а аз въодушевена като дете в шоколадова фабрика.

И, ако мога да съм полезна, искам да ви споделя няколко малки трикчета:
- Като правите каквото и да било, ако мислите в последствие да добавяте шев, внимавайте лепилото, с което прикрепяте парченцата хартия, да не минава по пътя на шева. Рискувате да си повредите и проекта, и машината си. В моя случай, слагах лепило само в средата на отделните части на „одеалото”, защото шевовете търчаха по него наляво и надясно, нагоре и надолу.

- За ръбчетата. И аз ги харесвам „обработени” - с тебеширено мастило, дистрес мастила, накъсани, изтъркани… Именно за последното – изтъркването – понеже нямам специален инструмент, не крада от шкурката на любимия мъж (пази си я зорко), ами ползвам стара моя картонена пила за нокти, сещате се, от ония за по 2-3 лева. Удобна е за хващане и върши страхотна работа както за ръбчетата, така и за ембоснати релефи.

- И като казах релефи последното полезно нещо, което искам да споделя с вас е какво използвам за придаване на обем на листенца, цветенца и т.н. Сигурно някои от вас също го ползват, но може и някой да го открие за себе си като нещо ново J Старата подложка за мишка, обърната наопаки и обикновен по-голям размер уред за релеф или пък шило са чудесните помощници в доста проекти.

Желая много любов в живота на всеки един от вас.


Сърдечни поздрави,
шМи

4 коментара:

Kati каза...

Много сладък разказ придружава сладурската ти картичка, шМи. Благодаря ти за споделеното.

KalySto каза...

Много обичам когато разбера,че и на други освен мен, картинките и материалите сами си казват какво искат :) Както си го описала все едно аз съм я правила :) Чудесна е!

Toni каза...

Отново се насладих на вкусната ти рецепта, а начинът по който си я поднесла е още по интригуващ! Благодаря ти!

Being shMe каза...

Аз ви благодаря, мили дами, за добрите думи. Радвам се, че ви е харесало :)ххх