15 май 2012 г.

Как да си на правим ... 9. Кошничка - Деляна/ kenli

Освен, че ни гостува в Картичкофурии представя... Деляна бе така мила да подготви и това уроче за направата на кошничка за всички нас. Знаем, че много от вас обичат да правят и подаряват хартиени кошнички. Деляна ви дава възможност да научите един нов модел и да зарадвате някого с направената от вас кошничка.


Здравейте феи на хартията,
Удоволствие е за мен да споделя с вас, как се правят Великденските кошнички, с които за съжаление успях да зарадвам малцина тази година.
Елементарни са, лесни за правене. Единствено украсата изисква малко повече време, но вие сте талантливи и изобретателни, така че със сигурност ще видя и разновидности.
Урокът е в снимки, като се постарах да бъда максимално кратка и в същото време разбираема. Дано съм успяла!
Благодаря и на Картичкофурии за поканата и оказаната чест!
Бъдете здрави и успешни!











Благодарим отново на Деляна и искаме да поканим всички вас, нашите картичофурии ако имате вече публикуван в блога си урок, ако искате да публикувате такъв, да свържете се с нас. Нека тук в нашият общ дом Картичкофурии съберем всички уроци на български на едно място. Така всеки ще може бързо да открива, това, което му е нужно.

5 коментара:

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Чудесна кошничка - оригинална и лека.. Много, много ми харесва урочето. Благодаря на Диляна!

morgiana каза...

Страхотни кошнички! Наистина изглеждат лесни за изработване. Ще ги пробвам със сигурност. Поздравления!

BEARKIS каза...

Харесвам кошници всякакви,твоята -много!!!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Делянче, каква фурия ди дамо! Благодаря за тази кошничка - за първи път я виждам, представила си я по много лесен начин - със сигурност ще я изпробвам! Не мога да смогна да ти разгледам красотите, представянето ....чета го няколко пъти, но не ми позволяваш еда сложа коментар ..ще се пробвам пак!

Miss Emerald каза...

Великолепно уроче! Ама дали ще мога да я направя? Най ме притеснява тази фигура, ако успея нея да начертая, после лесно. Да отметна належащите задачки и току-виж съм се пробвала!