14 май 2012 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 115 " Рози"

Здравейте творителки на красота!
Отново съм аз, Данка Матеева, Цветни фантазии .
Хич ме няма напоследък в блогопространството и затова си имам причини, повярвайте ми! Омръзна ми да се оправдавам с ВРЕМЕТО, но наистина този фактор много ме притиска.Както и да е, сега отново съм тук, за да ви отправя предизвикателство.

Дълго обмислях темата, идваха ми разни идеи, но все пак накрая надделя .........РОЗАТА..
Месец май е месецът, в който цъфтят най-обилно, най-ароматно.....И може би заради това години наред вече се провежда ПРАЗНИКЪТ НА РОЗАТА,превърнал се в национална гордост. Всяка година през месец май Казанлък и Карлово са домакини на този своеобразен фестивал.

Розата е символ на любовта и романтиката - това всеки го знае.....Затова - пускам ви този уникален клип за разцъфването на розата, настройте се позитивно и романтично, вдъхновете се максимално  и се потопете в СВЕТЪТ НА РОЗИТЕ......- а аз ще чакам водопад от РОЗИ по вашите картички......

Червени, жълти, бели, розови......няма значение какви ще са МАЙСКИТЕ РОЗИ......Развихрете се, извикайте фантазията си на помощ – дали ще използвате дизайнерски  хартии на рози,  ръчноизработени, готови рози – изборът е ваш, както на вас ви харесва, идеята е да има РОЗИ.... Обещавам, ще намеря нужното време, за да удостоя всеки един ваш проект с внимание! Още малко информацийка за символиката на цветовете на  розата И дано спомогна за вашето вдъхновение с моите творения:
Правенето на рози си е едно от любимите ми занимания, понякога дори без да са ми необходими в момента за картичка... Любимите са ми в жълтичко , оранжеви - също.......
Стават много красиви,  ако прдварително на самотоцветче, от което правим розата се придаде релеф....
Приятно творене, мили,хартиени дружки! Очаквам сътворените от вас картички с огромно нетърпение, знам, че всички обичате розите ще вложите всичко от себе си! Победителката ще бъде избрана от мен и отсега усещам, че ще бъде страшно труден избор! А наградата ...... Каква награда съм Ви приготвила ще разберете малко по-късно! Ето и наградата, която съм приготвила за победителят:
Благодаря на Дани за прекрасното предизвикателство и нежните вдъхновения! Победителят, който определи тя, ще зададе своето  предизвикателство на 22 юни 2012г. Моля да участвате предизвикателството с НОВИ КАРТИЧКИ, публикувани след пускането на темата. Вашата картичка можете да съчетавате с всякакви други БГ или чужди предизвикателства, но не може да участвате в нея в две различни картичкофурийски предизвикателства. Крайният срок на предизвикателството е 14 май, понеделник 23.59 часа.

Няма коментари: