14 юни 2011 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 69 - Обзор

Тази седмица се насладихме на огромно количество изискани и семпли картички!
Ето какво написа Иренка :

Искам да благодаря на всички, които взеха участие в предизвикателството зададено от мен!
Радвам се, че взеха участие толкова много творящи дами, а някои от вас се включиха дори и с повече от една картичка, което е чудесно.
Всяка от вас се беше постарала да представи картичка, която според нея е семпла и изчистена.

За жалост трябва да избера само една картичка, а това не е никак лесно, тъй като има наистина много красиви картички.
Все пак след дълго мислене и разглеждане, реших победителка да бъде:

71. gudrun (Мила)



Мила ме впечатли със стила на картичките си, а пък ме изненада с това че е начинаеща в картичкоправенето.
Мога само да я поздравя за прекрасните картички, които е сътворила.

Скъпи дами искам да ви поздравя за красотите, които направихте.
Благодаря ви отново, че намерихте време и желание да се включите в моето предизвикателство.
Ако можех щях да изпратя по нещичко на всяка от вас, но няма как да се случи това.
Всъщност има, изпращам ви много усмивки  и ви желая много вдъхновение!


Благодаря на Иренка за прекрасното предизвикателство.

gudrun, освен, че печелиш наградата на Иренка , ти си и Картичкофурия на седмицата. Можеш да използваш нашият банер, като добавиш към него КФП № 69 27 май - 13 юни 2011г.
За да получиш наградата си, моля те напиши пощенският си адрес на мейла на блога.

В Картичкофурийското трио избрано от Картичкофурии тази седмица се подредиха по ред а на участието си:

Simonne



Красимира Иванова






Hristovica






Честито момичета, вие също можете да използвате нашият банер, който се намира в дясното поле на блога. Само добавете към него КФП № 69 27 май- 13 юни 2011г.

Картичкофурии търси желаещи да задават нови предизвикателства в блога. Ако вие искате да дадете предизвикателство или имате някакви други идеи, които да помогнат за подобряване работата на блога, моля да пишете на имейл cardsaddicted@gmail.com. Включете се и помогнете да направим Картичкофурии още по-интересно място за всички нас.
Желаещите да зададат предизвикателство в блога моля да прочетат страницата Как се задава предизвикателство.

4 коментара:

Hristovica каза...

Честито на Мила! Смятам, че Ирена е направила чудесен избор за победителка, картичката й е прекрасна. И много се радвам, че аз пък съм част от тазседмичното трио. Благодаря,Ренка!

Te4eto каза...

Чудесен избор, наистина!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Честито на Мила и от мен!Картичката й е наистина чудесна и поздравявам Иренка за избора.. Имаше страхотни и много на брой картички, в това предизвикателство, което за мен е показател за интересна тема. Много съм щастлива, че моя картичка е част от картичкофурийското трио.Благодаря ти Иренка!

Mila каза...

Здравейте, момичета, благодаря много за положителните отзиви :)
Благодаря ти Иренка за високата оценка и за вдъхнжвяващото предизвикателство!
Иксам и да ви се похваля вече си имам и блог - надявам се да ви хареса :)
http://beautifulworld-m.blogspot.com/