9 ноември 2022 г.

Картичкофурии представя ... Ралица Илиева

Гостенка на Картичкофурии представя ... е Ралица Илиева, победителката на спонсора в Картичкофуийско предизвикателство 435 "Вдъхновение дебне отвсякъде".
Запознайте се отблизо с нея, с прекрасните и ярки проекти и с красивите цветя, които създава.
Казвам се Ралица Илиева, на 38 ходи и съм, родом от Смолян.
От 20 години живея и работя в София. По професия съм биолог. В свободното си време творя.
Хобито ми е свързано със скрапбукинга.
Любовта ми към него се появи съвсем спонтанно и някак естествено . Или както се казва "любов от пръв поглед".
И така...направих си страничка във фейсбук и профил в Инстаграм. И на двете места може да ме намерите като Crafting WithHeart.
Името произлиза именно от любовта, която ме води в това начинание.
Картички изработвам предимно за близки и приятели, и рядко с търговска цел. Обичам пищните декорации, като предпочитам ръчно изработените цветя от фоумиран.
Естествено тях също изработвам сама.

В последните две години хобито ми поглъщаше почти цялото свободно време, затова напоследък си давам почивка и събирам ново коледни идеи.

Истинското ми вдъхновение обаче идва от есента! Нея обичам най-много, обичам пъстротата, играта на цветовете... Затова и всички мои албуми и картички са наситени с цвят!
Първата картичка, която направих беше на тема "Розова Коледа" и за жалост не пазя нейна снимка.

С радост споделям някои от последните мои картички и албуми.
А на всички вас пожелавам творческо вдъхновение, нови идеи, нестихващ ентусиазъм и големи мечти!

Няма коментари: