14 юли 2020 г.

Картичкофурийско предизвикателство 411, вдъхновение от Маги

Аз имам много любими дизайнери. Сред нас има толкова талантливи хора, че просто не мога да избера 1 и да кожа: "Това е най-любимият ми.". 
Дорота е сред тях. Харесвам стила й, лекотата, с която успява да съчетае толкова много елементи и да не стои претрупано, а нежно и елегантно. Тя ме вдъхнови ме с това прекрасно пано.
Картинката, която използвах е безплатна от Prima. Бях я оцветила още по време на извънредното положение. След като видях паното на Дорота, реших че ще я сложа на пано, ще има цветя, но нещо цветово не можех да си я представя. Когато видях палитрата предложена от Тони за 
Картичкофурийско предизвикателство 411-"Лятна свежест", веднага извадих боичките.



Надявам се да Ви е интерсно видеото.







Няма коментари: