17 юни 2019 г.

Картичкофурийско предизвикателство 393 "С дъх на мента"

Здравейте, творящи феи!
Винаги съм се възхищавала на умението и усета за съчетаване на цветове!
Напоследък се сблъсквам с върлуващата мода в използването на някои цветове и единия от тях е мента. Затова моето предизвикателство към вас е " С дъх на мента".
Развихрете фантазията си, комбинирайте смело във всички нюанси, използвайте различни техники, но да има ментова свежест.
А това е наградата за победителя:

Благодаря на Валентина от Paper dreams by Valentina за ментовото предизвикателство!

Вдъхновения на ментова тема създадоха картичкофеите:

Лятна, нежна тема. Любим цвят. Картичката ми е семпла. Използвах лек акварелен синьо-зелен фон с вълнообразни шевове, наподобяващи вълни. За акцент поставих букетче от ръчно изработени цветя и нарисувани листа мента. Усещате ли полъха на лято и мента?!


Да Ви призная първата ми асоциация на тази тема беше студено Мохито на брега на морето. Даже ми се въртеше идея за подобна картичка, но докато рових за хартии ми попаднаха остатъци от едно любимо блокче, които задължително трябваше /разбирайте исках на всяка цена/ да оползотворя.

Доста интересна тема, която може да бъде разгледана от много различни гледни точки - като цвят от актуалните напоследък цветови палитри, като вариации с растението мента, като нещо навяващо щастливи детски спомени или като аромат, който освежава и отпуска едновременно. Аз реших да се включа с един ментов чай , с капчица лимон. И понеже използвах пакетче истински ментов чай, картичката наистина е с дъх на мента :)

Крайният срок за участие е 23,59ч на 14 юли 2019г., неделя.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

1 коментар:

Kati каза...

Момичета, уникални картички-вдъхновения сте създали, много ми допадат и трите интерпретации.