25 октомври 2016 г.

Картичкофурийска игра "Щедростта е подарък, който правиш на самия себе си" - отзиви от участниците 2

Картичкофурийската игра "Щедростта е подарък, който правиш на самия себе си" отдавна приключи, но не я считах за закрита, докато и последният участник не си е дал подаръка. Този закъснял участник бях аз и вече и много търпеливото момиче, което ми се беше паднало си получи нещата.
И искам да ви покажа Вълшебството на Коледния дух, което аз получих от Елена Гинзарова.
А вътре в този магически буркан има съкровище от материали, които ухаят на коледни меденки - анасон, канела, карамфил сложени в малка копринена торбичка.

Прочетете и още два разказа на участници в играта.
Това ми е изпратила Кристияна Хаджиева за подаръкът си от Даниела Малчева:
"Това е моят подарък от Даниела Малчева-разкошна ръчно изработена гривна и прекрасна квилинг картичка . Възхищавам се на квилинга и аз самата преди време се опитах да се науча,но разбрах че не е за всеки.... А Дани създава божествени красоти чрез тази техника. И в допълнение към тези красоти имаше и кутия бонбони за вдъхновение :)"

А ето и разказът на Даниела Малчева за подаръкът, който тя е получила от Красимира Щерева:
"Здравейте, искам да разкажа историята на моя подарък от Красимира Щерева.
Тя започва малко странно – моето другарче се появи с е-email в началото на играта „Щедростта….”, представи се, поиска координати – демек фейса ми и изчезна. Мина доста време, обаче … Днес получих един голям пакет и пътешествието започна – пътешествие в самата мен. Отворих писмото, което ми беше изпратила с описание на всяко подаръче /номерирано/ вътре и защо точно това ми е пратила. Имаше заръка да ги отварям в съответния ред и да чета посланието към всяко … Остави ме с отворена уста – четях и отварях пакетче след пакетче /9 на брой/, всяко опаковано много красиво, а вътре … намирах частица от себе си – морето, пътешествията, любовта, тюркоазената ми страст и … дори диск с музиката, която обичах. Тръпки ме побиха: от една страна защото явно фейсът ми е като мозайка от мен самата и от друга, когато си дадох сметка колко време ми е подарила Красимира да разгледа профила ми и да ме опознае – а тя го направи по блестящ начин. Не съм от хората, които лесно се впечатляват, но Красимира успя. БЛАГОДАРЯ ти, мило другарче,че усмихна душата ми! Следва разказ в снимки:
„Ах, морето” - морската част – вълни, свобода, простор – „Ще бъдат мои хиляди прибои”- Петя Дубарова:

Моето хоби бижутата и тюркоазената ми страст, любовта ми към Ориента и Турция:

Книгите – моята паралелна вселена:

Пътешествията – онази част от мен, която все ме тегли към непознатото и различното :

Вълшебната музика на IL DIVO и испанските ритми, примесени с вкуса на Краси и нейните избори:

И накрая – картичката: Стрелки, които се гонят в луд бяг – с времето или посоките и … послание от Елиф Шафак, която безкрайно обичам, може би защото носи в себе си и книгите си много от мен – любов, разбиране, приемане на различията и света с неговата ярка и неповторима смесица от култури, религии и цветове.


P.S: Щедростта със сигурност е подарък, но аз получих най – големия дар, който някой може да ти подари – ВРЕМЕТО, отделено само за мен и приключение, което няма да забравя!!! А този кратък разказ е моят скромен подарък за Краси – не си падам по селфита, но ако бях направила такова, щеше да е силно осветено от блясъка на очите и усмивката ми, предизвикани от твоя подарък!
Писмото:





Благодаря на Кристияна и на Даниела за техните разкази.

Надявам се, че всички са останали доволни от участието си в тази игра.

Очаквайте още много различни игри и забавления от Картичкофурии.
А ако вие имате идеи за нова игра и желаете да ги споделите с мен, пишете ми на мейла на Картичкофурии - cardsaddicted@gmail.com






Няма коментари: