12 юни 2015 г.

Картичкофурийско предизвикателство 263 - Лилаво

Здравейте, прекрасни, мили хора! Днес е мой ред, Стела/Bimba Bambolimba да ви предизвиквам!
Напоследък ми е лилаво….! Лилаво ми е настроението….., лилаво ми е вдъхновението …. „Лилаво” е и темата, с която аз реших да ви предизвикам. Ще се радвам да видя всякакви ваши проекти, във всевъзможни лилави нюанси! Няма ограничения! Важното е в проекта ви да фигурира лилав цвят! И като знам на какво сте способни всички тук, вече очаквам с нетърпение резултатите от вашата „лилава фантазия”!
Авторът на „лилавата картичката”, която ще грабне сърцето ми ще има възможността да развихри въображението си в света на албумите с този страхотен комплект за изработката на един уникален винтидж албум! Необходимо е да добавите само вдъхновение, желание и фантазия, от които, сигурна съм, имате в изобилие!
А това е моето лилаво вдъхновение за вас!

Благодаря на Стела за лилавото предизвикателство!

Лилаво са вложили в своите проекти и Картичкофеите:

Днешното платно е за 14 годишна госпожица, за която знам само, че е мила, обича розово-лилаво и има куче. Реших че този печат на All dressed up е много подходящ. Имах намерение да направя малка картичка, а как така завърших (отново!) с микс медия платно... нямам идея. Напоследък ми става навик. Но пък се забавлявах много докато я правих, а това е най-важното в нашето хоби. Забавлявайте се вие и гледайте да е в лилаво. Очакваме ви.




Крайният срок за участие е 23,59ч на 25 юни 2015г., четвъртък.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството.  Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в  едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При  публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното  предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.





1 коментар:

Unknown каза...

Кога можем да разберем кой е спечелил лилавото предизвикателство?