10 март 2015 г.

Картичкофурии представя ... Гълъбина Табакова

Първите неща, направени от тази гостенка на Картичкофурии, които видях бяха прекрасните и ръчнонаправени цветя. Бяха направо като истински. С времето открих, че всичко, с каквото се захване го прави направо вълшебно. Запознайте се и вие отблизо с Гълъбина Табакова.

1. Представете се и разкажете нещо за себе си ?
Здравейте момичета! Благодаря от сърце на Деси за поканата да участвам в тази рубрика.
Казвам се Гълъбина Табакова, но повечето ми казват Габи, защото ми е адски дълго името и предпочитам така  На 33 години съм от гр. София. По образование съм Психолог – бакалавър, работила съм много неща през годините – още като ученичка през ваканциите като барман, сервитьор, но не беше моето занимание. След това като модел няколко години, но пак не беше моето. След като завърших, правих опити за реализация в сферата в която се дипломирах, но без успех заради липса на стаж или заради и аз незнам какво (знаете какви безумни отговори получавате, когато някой не иска да ви вземе на работа). Работих в детски кът като аниматор около година, исках да специализирам Детска психология и имахме идея с моя колежка да правим детски кът, когато се дипломирахме, но уви - не се развиха нещата в тази посока. Почти 6 години работих като съпорт в ИТ фирма преди да се появи малкия човек  През цялото това време не успявах да намеря нещото, което да ме грабне и да правя с желание и чак да не мога да спя от него  Знаете за какво говоря... След като малкия навърши годинка, нещата започнаха да се случват от само себе си. Познавах картичките и изобщо скрапбукинга от интернет. В началото се чудех как е възможно някоя дама да слага снимки на картичка и да пише каква била хартията, печатите, пънчовете, маркерите. Че какво толкова … просто хубава хартия. В тази връзка искам да ви кажа, че вече знам как мислят повечето хора – начина по който аз мислех преди изобщо да скоча в дебрите на картичкоправенето  В този ред на мисли смятам, че сега е момента да благодаря на всички хора, с които живота ме срещна по пътя ми и да им благодаря, че бяха част от този път. Първата спирка беше Кадифе крафт - едно малко магазинче,което предлагаше квилинг лентички и фигурки, изработени на ръка. Разхождайки се с Боян един ден с количката, кривнахме по друга уличка и хоп табела „Магии от хартии“. Тогава вече правих опити с цветята от хартия и те вече бяха по-успешни  Започнах да оставям нещата си при Хели. Първите работилнички, които изобщо съм водила – бяха там.
Но както ви казах – живота ни среща и разделя. Много голяма подкрепа получавах от един човек, който виждам рядко – Ралица Мишева (Elfinhouse), която е невероятен човек и творец. С нея се осмелих и да отида на първата работилница за дистрес мастила, разбира се организирана от Двете елши. Тогава вече стана страшно. За първи път посетих и среща на картичкоправещите – мисля че беше 2011 година в Mr. Pizza. Запознах се с всички момичета на които гледах блоговете с възхищение и любопитство. Това го споделям, защото повечето, които започват се притесняват да ходят по тези срещи поради някакви глупави причини. Няма такова нещо – това е друг свят с други хора. Там се запознах с „Двете Елши“ и това е момента да благодаря специално на Рали, която ми подаде ръка и каза : „Абе дай да измислим нещо. Цветята ти са страхотни! Нека покажем на хората как се правят!“ И така – речено –сторено. Започнах с работилнички при тях – беше страхотно! Всички тези момичета, които идваха и внимаваха, правеха вкъщи и показва, пишеха ми после … Рали, благодаря ти! Няма да забравя да благодаря и на Любов от „Ландо Арт и хоби“, Люба Бончева, при която също водих работилница, Руми Борисова с вълшебното местенце и прекрасните хора, които срещнах там, Любо от „Идея хоби“ , Мария Генова, при която също водих работилници, Тоня и Ирена от Bisquit and Art, и може да пропускам някой… за което се извинявам… Благодарна съм, че срещнах Нели и Росен от uau.bg и имах възможността да посетя на живо магазинчето им, както и да се запозная лично с Мая от “Работилница Фантазия”, Грета от „Greta’s Art“ , Зори от Carft Elementi” … Всички вие правите тази магия и сте част от нея всеки ден.
И така … По картичките ме запали именно Рали – дистресите, пънчовете на Марта Стюърт, мастилата и особено печатите на Hero Arts. Всичко си пазя. Започна и голямото пазаруване.. когато всичко ми трябва и продължава така до ден днешен …


2. Какъв ви е ника и от къде произлиза?
Нямам ник. Хората ме познават с името ми. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си?
Не, нямам блог. Имам сайт и фейсбук страничка „Цвете от хартия“ и в момента развивам още един сайт http://gabycraft.co.za, тъй като скоро ми предстои да сменя адресната си регистрация с друга държава … даже друг континент

3. Oт кога правите картички и как започнахте?
Ще станат 5 години откакто се занимавам с хартия, а с картички конкретно от около 4 години.

4. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви?
Хобито ми носи удоволствие на първо място, в него намирам себе си. Всяка една поръчка е предизвикателство, защото не обичам да повтарям нещата, които правя и всеки път се старая да измисля нещо различно и едновременно оригинално, което да задоволи мен и моята краста, а след това да покрия очакванията както на поръчителя така и на получателя. Радвам се, че се занимавам с нещо, което носи радост на хората. Зарежда ме всеки път обратната връзка и непринудените реакции, когато хората се обаждат веднага след като са получили поръчката си. Намерих начин да правя това, което ми харесва, това, което ме зарежда и оставих хората да оценят мога или не мога да се справя. За момента мисля, че се справям 

5. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте?
 О да, имам – щанците! Това е моята страст. Имам … много … незнам колко. Проблемът с щанците е, че винаги ти се струва, че имаш малко. Излизат нови и нови колекции, нови и нови марки. В главата си вече имам картини от комбинации с различни щанци. Не ме интересува каква е марката, а ме интересува да е детайлна и реалистична. Като цяло гоня реализъм в творчеството си.

6. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички?
Предпочитан стил – мисля, че стилно, изчистено, подредено. Незнам…

7. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили ?
Ужасно много време отделям. Може би даже повече отколкото трябва… Ако имах повече време може би бих си направила блог 

8. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете.
Нямам снимка на първата си картичка. Имам бегъл спомен, че беше изрязан правоъгълник с пънча на Марта Стюърт – диви цветя и печат Happy Birthday. Бях във възторг от себе си … 

9. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте? Покажете я ако желаете
Имам много любими картички. Може би комбинацията от цветовете или самото подреждане на елементите в тези картички, ги правят хармонични и това ми харесва. Ще ви покажа няколко.






























10. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали (по желание)?
Мнението ми е, че това е много полезно местенце с много полезна информация и идеи и според мен трябва да си остане такова. Още веднъж искам да благодаря на Деси за поканата да бъда гост и искам да ви пожелая от все сърце да продължавате да творите и вдъхновявате! Вие всички сте уникални!

1 коментар:

Toni каза...

Запознах се с Габи наскоро, но се радвам че я срещнах. Толкова усмихнат, успокояващ и вдъхновяващ човек е! Прекрасни цветя и картички. Браво, Габи. Продължавай все така напред и нагоре. И много успехи и зад граница :)