6 март 2015 г.

Картичкофурийско предизвикателство 253 - "Пачуърк"

Здравейте, сръчковки! Казвам се Силвия, или просто Sis. Нова съм в света на картичкоправенето. Все още стъпвам с малки и неуверени стъпки в това прекрасно занимание. Изключително поласкана съм, че тази седмица на мен се падна честа, да задам темата на предизвикателството в Картичкофурии.

По професия съм Еколог. Приемам работа си не само като служба и ангажимент, но и като кауза. Точно от идеята за опазването на околната среда, както и от рециклирането, се роди и идеята за настоящата тема на предизвикателството. Сигурна съм, че на всяка от Вас и е мило да изхвърля каквото и да е, все ни се струва че тази малка джунджурийка, панделка, хартийка и т.н, ще ни потрябва някъде. Точно по тази причина, напоследък съм се запалила по пачуърка, и полезното използване на малките хартиени изрезки/остатъци.

Така че, нека темата да бъде "Пачуърк".

Ще се радвам да видя вашите хартиени проекти, като за да не бъде толкова ограничено предизвикателството, ще приемам и проекти в които, като цяло сте използвали остатъци от материалите ви, които привидно изглеждат ненужни.

А ето и моето вдъхновение, за Вас :) ......


Наградата ще бъде изненада, и ще бъде за този, който най-много ме впечатли с проекта си :)

Творете на воля, ще очаквам красотите Ви с огромно нетърпение.

Благодаря на Силвия за шареното предизвикателство.

А така е приложила пачуърк техниката в картичка Картичкофеята:


Това е пачуарк в картичките на Картичкофеята



Крайният срок за участие е 23,59ч на 19 март 2015г., четвъртък.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството.  Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в  едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При  публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното  предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.






Няма коментари: