16 септември 2014 г.

4 октомври - Световен ден на майсторите на картички

Тази година Световният ден на майсторите на Картички се отбелязва за 9 път, а ние ще се включим за пети път в тази чудесна инициатива, даваща ни възможност да се почувстваме като част от една общност на творящи хора по целият свят.

Разбира се ще отбележим този ден, както сме го правили до сега с размяна на картички.
Картичките може да са на избрана от вас тема, или пък специално направени, за този, който ще ви се падне.
За съжаление покрай проблемите с организирането на Четвъртата Национална Картичкофурийска среща малко се забавих с пускането на тази размяна, но се надявам да успеете да се включите.
Правилата са същите както и досега:
В размяната може да се включи всеки, който желае. За да участвате е необходимо да се запишете под този пост, да изработите картичка и да я изпратите на този, който ви се падне в списъка.
Молим при записването да добавяте мейл за връзка.
Можете да се записвате  до 26 септември.
Списъкът за размяната ще публикуваме на 27 септември.
След това ще можете да се свържите, с този, който ви се е паднал за адрес и уговорка. При някакъв проблем в комуникацията можете да пишете на мейла на Картичкофурии.


43 Comments:

Te4eto said...

Откривам сезона :-)
beshkovskas@abv.bg

Cvetelina Borisova said...

И аз се включвам cveti_vb@abv.bg

Величка Петкова said...

Записвам се и аз
petkova_vk@abv.bg

Maria said...

И аз :)
maria_@mail.bg

Zara Petkova said...

и аз, и аз...
zar4eto84@gmail.com

vilini said...

Аз също.
nankov_n@mail.bg

Анонимен said...

и аз

Светлана Николова
diamond@dir.bg

Ирена Стефанова said...

Записвам се и аз :)
live888bg(at)gmail.bg

Анонимен said...

Записвам се-Caramell_2004; email-caramell_2004@abv.bg

skylife said...

Този път ще се включа и аз - zkaisheva@gmail.com

Vania J-K said...

Включвам се в удоволствие -Vania art. email: vania_art_studio@mail.bg

Боряна Йорданова said...

Записче :)
borianayordanova@abv.bg

Valarie said...

Непременно се включвам.
valarie@abv.bg

Анонимен said...

И аз,и аз .............valkiria31@mail.bg
Тъй като имам проблем с профила си -Валентина Димитрова.

Румяна Дечева said...

Записана! rumilina@abv.bg

KalySto said...

И аз се присъединявам с удоволствие!

Маги said...

И аз съм тук. :)
magitmarinova@gmail.com

Maria Gancheva said...

Присъединявам се и аз.
marieraly@gmail.com

Toni said...

И аз се записвам :-) tonya.blagoeva(at)gmail.com

Ioana Crafting said...

И аз участвам -grafinq11@gmail.com

Поли Христова said...

И за мен ще бъде удоволствие -p.hristova.igi@abv.bg

Em said...

Както винаги се включвам с голямо удоволствие
milena_jordanova@abv.bg
Гуш
Ем

Neli said...

Бройте и мен!
nn_ee_ll_ii@abv.bg

Rosica Katreva said...

Тук съм и аз... :))) rosica_katreva@yahoo.com

Ганима said...

Записвам се :).
mgugleva (at) gmail (dot) com

Penka Safeva said...

И аз с евключвам!

Анонимен said...

Мария Георгиева
e-mail: mara_be@abv.bg

Kakichka Kat said...

и аз, и аз съм тук
kakichka@gmail.com

Pepi said...

Участвам!
pepinatoys@gmail.com

Bimba said...

Включвам се с най-голямо удоволствие :)
bimbabambolimba@abv.bg

Рени said...

И аз се вкючвам! reni1506@abv.bg

...Just Me... said...

Включвам се и аз :)
mama.mira8@gmail.com

Вергиния Станева said...

Включвам се.
staneva@abv.bg

Вергиния Станева said...

Извинявам се -грешка в емейла. Верния е stanewa@abv.bg

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ said...

Данка Матеева
cvetnifantazii@abv.bg

smiles said...

И аз ще се включа

Мария Стефанова
mnstef@gmail.com

Lionelsa said...

Миналата година пропуснах, но с радост се включвам сега :)

n_petrowa@abv.bg

ne11 said...

И аз!!! anelika_1914@abv.bg Анелия Мечкарска

Маги said...

И аз се записвам!
bebe6imi4i@abv.bg

Анонимен said...

;) Бистра Тонева

bistra_1@abv.bg

Анонимен said...

Бих искала да участвам, ако не е вече късно за записване :)
Татяна Попова - tatyanapopova@abv.bg

Veselina said...

И аз искам да се включа, ако не е късно! :)

Veselina said...

Не си написах адреса : veselina1969@abv.bg