11 юли 2014 г.

Картичкофурийско предизвикателство 226 - "Картичка тип пачуърк"

Здравейте слънчеви момичета,

Дойде и моят ред да Ви предизвикам - Соня .

И тъй като е лято(макар и малко да не се усеща) реших да е нещо лесно и забавно.Навярно всяка от Вас пази малките изрезки от дизайнерски хартиики останали от вашите проекти.С много фантазия и любов съм сигурна,че може да станат прекрасни шарени и весели картички тип пачуърк.

Няма да поставям някакви допълнителни изисквания.Отделните парченца може да са във всякаква форма-квадратна,правоъгълна,ромбоидна,а шевовете помежду им може да са както истински,така и очертани с маркер.Изберете си цветовата гама и допълнителната украса(може и без такава).Ако решите може да замените парченцата хартии с парченца плат.

Творете!Ще очаквам с нетърпение вашите красотички.

Това е моята картичка вдъхновение.


Разбира се ще има и скрона,но от сърце наградка-изненадка!

Благодарим на Соня за пачуърк предизвикателството.

Тя стана Картичкофурия на седмицата 215 в предизвикателството КФП 215 - "Картичка с движещ се елемент"наАся. За направата на своята красива картичка тя разказва в Картичка победител 215.

Вижте как са използвали пачуърк в своите картички нашите Картичкофеи:


Благодаря на Соня за чудесното предизвикателство.
За първи път правя картичка тип пачуърк.
За мен беше истинско удоволсвие да творя по тази тема.

Красив спомен от моето детство.Първото ми колело е колелото което баща ми ми купи когато почнах първи клас.Какво щастие беше само.Какви вълшебни мигове.Лилаво "Пони".Ха... такива бяха моделите тогава.Безгрижно, слънчево и щуро детство-липсваш ми!



"Пачуърк ми е много любима тема както в шиенето, така и в картичките. Тази тема ми легна на сърцето много и за 30 минути сглобих един фон, сложих предварително оцветена картинка и картичката е готова! Липсва й малко украса, но в бързината не успях да измисля какво ходи на такъв шарен фон. Очаквам да видя вашите интерпретации по темата"


Крайният срок за участие е 23,59ч на 21 юли, понеделник.

Победителят от това предизвикателство ще задава свое предизвикателство през септември 2014г.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството.  Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в  едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При  публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното  предизвикателство, в което участвате с картичката си.





Няма коментари: