15 април 2014 г.

Картичкофурии представя ... София Арнаудова/ Sophie

Днес в Картичкофурии представя... гостува една много мила и талантлива млада дама - София Арнаудова - Sophie. Вижте нейният разказ за картичките, как е започнала и какво и носят.
Можете да разгледате красотите, които създава и в блога и Sophie´s Creative Box. А ако искате да се научите да правите още един вид хартиено цвете не пропускайте нейният урок в нашата рубрика Как да си направя... Оригами далия.

Представете се и разкажете нещо за себе си ?

Здравейте картичкофурии, казвам се София, на 31г., от дълги години се подвизавам по немските земи и по-конкретно Мюнхен, където завърших архитектура, запознах се с мъжа ми, роди се синът ни Валентин и живеем в момента. Изобщо май най-осъзнатите ми години досега са изминали зад граница, но това разбира се не ме промени дотолкова и не ме накара и за миг да спра да общувам с приятелите ми българи, да мисля за България и за хората там, които обичам.
 

От кога правите картички и как започнахте?

Започнах да се занимавам случайно преди почти година по време на майчинството, след като дълго се лутах в търсене на заниманието, което да запълни и осмисли еднообразното ми ежедневие. И сигурно защото работата с линията и макетния нож, хартия и лепила не ми беше чужда от следването, а може и по някакъв начин да ми е липсвала, но с удоволствие отново изкарах забутаните ми в кашоните материали и позакривената ми подложка за рязане, този път обаче се гмурнах в дълбините на картичкотворенето.

Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете.

Първата ми картичка беше за рождения ден на прителче на сина ми. Тъкмо се бях запознала с техниката на оцветяване с акварелни моливи и бях изключително впечатлена. Накупих си материали и се захванах с първите стъпки в картичкоправенето.



Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили?

За момента успявам всеки ден да пипна по нещичко по картичките ми. И колкото повече се занимавам, толкова повече нализам в детайлност и все повече нови идеи започват да се раждат, така че времето никога не ми стига да свърша всичко. Списъкът ми от чакащи идеи и проекти расте постоянно- от декупаж на нови и стари предмети, изработване на всякакви аксесоари от плат и филц до бижута от полимерна глина и мъниста.

Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички?

Всяка добре изработена картичка с оригинална идея би могла да ме впечатли, но да си призная силна симпатия изпитвам най-вече към винтидж проектите, особено шаби шик. Възхищавам се на пищните картички без оцветена картинка, в които има ръчно изработени елементи. Харесва ми, когато улавям експериментаторкия дух, креативността и чувствата, с които авторът е създал своята творба.



Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте?


Една от любимите ми картички, с която трудно се разделих е правена за предизвикателството при Картичкофурии на Bearkis КФП 197 ''Бяла магия''.


Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали?

Радвам се, че има Картичкофурии- един по-различен блог, помагащ ни за нашето опознаване, сплотяване и креативност. Пожелавам ви още много последователи и се надявам и занапред дълго да ни вдъхновявате.

5 коментара:

honey_bunny каза...

Йееее! Много се радвам да те прочета тук, Софи! <3 Повечето неща, които ни споделяш, вече ги знаех, но все пак ми беше кеф да изчета биографията ти на картичкоправещ на един дъх! Страхотни картички си ни показала. Всички без 1 ги знам. :) <3 Радвам се, че имам картичка от теб както от ранния ти период на търсене на стил, така и от по-осъзнатия ти и изпипан етап. :) <3 Продължавай да твориш и да ни радваш с прекрасните си и идейни проекти!

Rosica Katreva каза...

Радвам се да те видя тук, Софи! И аз знаех някои от нещата, други разбрах сега. Радвам се, че те познавам. Прекрасен творец си и ти пожелавам здраве, сили и време за теб, за да продължаваш да ни радваш. Целувки! :)

Kati каза...

Много приятно гостуване, Софи, с радост те срещам и тук :)

bejko каза...

Интересни неща разказваш Софи.От скоро те познавам ,а имам чувството ,че е от много време!Малкото срещи с теб винаги са ми били изключително приятни и зареждащи:)Пожелавам ти време за изпълнение на всички идеи които имаш!Поздрави!

Toni каза...

Беше ми много интересно и забавно да те прочета. Продължавай все така да твориш с хъс и вдъхновение!