11 декември 2013 г.

Картички за децата - Коледен базар "Подари мъничко вълшебство"

Благодаря на всички, които се включиха в нашата инициатива Картичките за децата за Коледният базар на Фондация "Нашите недоносени деца".




При мен във Варна има над 100 картички дарени от хора с добри сърца.
Каня ви да посетите базарите, които ще се проведат:

София, 15 декември/неделя/ в Сердика Център /бул. „Ситняково” 48/ на ниво – 1, от 10ч. до 18ч;

Варна, 15 декември/неделя/ в Мол Варна /бул. Владислав Варненчик 186/, от 10ч. до 20 ч

Сливен, 20 и 21 декември в галерия "Май" /бул. Цар Освободител 1, под часовника.


Ето ТУК можете да прочете по-подробна информация за самите базари. 

Моля ако има някой, който да е писал, че ще изпрати картички и не е получил от мен потвърждение, да ми пише. Възможно е да не съм писала на някого.

И една огромна молба. Тъй като се оказа, че цените на картичките няма да ги определят момичетата, които отговарят за базара, изведнъж ми се налага аз да преценявам и да оценявам картичките, които получих. Това е изключително трудно за мен. Молбата ми е, изпратилите картички да ми напишат на мейла някакви цени по които да продаваме картичките им.

Няма коментари: