8 октомври 2013 г.

Картичка победител 181

Привет, сръчни момичета!
Ако се чудите коя съм, то сега бързо ще Ви кажа. Аз съм Златина Ташева и се появявам тук за малко, за да Ви разкажа за моята картичка, която бе избрана за победител от karti4kata( Венелина Иванова) в Kaртичкофурийско предизвикателство 181.
Влизам в ролята на разказвач и започвам от самото начало. Реших да нарека тази картичка „Нетърпеливата картичка”. Имали ли сте момент, когато Ви хрумва определена идея за визията на една картичка, минава през ума Ви, намира си едно местенце, загнездва се там и започва да изплува пред очите Ви във възможно най-неподходящото време? Питате се сега: кое време може да бъде неподходящо? Ами за всяка една картичкофурия това е времето, когато има толкова много други неща за правене в ежедневието, че всъщност няма свободно време. Та така и с моята картичка- идеята за нея се зароди много спонтанно и доста бързо имах концепция как ще изглежда, но съвсем нямах намерение да бъде картичка без мастило. Тогава се появи предизвикателството на karti4kata-Вени и малко промени плановете ми. Казвам малко, защото в картичката ми щях да използвам мастила, но не и оцветена картинка. Момичета оказва се, че една картичка може да мине и без намесата на дистрес мастила, акварелни моливи и алкохолни маркери( тука сигурно се усмихвате). И нали мастилата бяха забранени, вкарах в употреба течните перли, с които оцветих цветчето, а също така и спиралата за декорация. Да си призная -последната операция не беше никак лесна, голямо мазане падна, но пък мисля, че се справих добре. Останалото го виждате: една малко странна форма, която се получи в резултат на нетърпението ми да използвам новия пънч, малко ръчно правени цветчета и течни перли, глоси и камъчета.
Радвам се, че картичката ми се е харесала на karti4kata и се надявам да сте я харесали и Вие. Очаквам Ви с нетърпение в предизвикателството на 6 декември, защото още от сега съм Ви замислила забавна тема!

Поздрави и усмивки
Златина

Няма коментари: