5 юли 2013 г.

Картичкофурийско предизвикателство 176 - „Декупаж”

Здравейте, хартиени магьосници !
Изключителна чест е за мен да ви предизвикам с днешната тема. Много се двоумях с какво да ви затрудня (макар че едва ли мога да ви изненадам с нещо) и накрая се спрях на темата свързана с проекта, който ме доведе при вас днес – а имено „Декупаж”.

Нека разкрием красотата на салфетките, целият им свят- пълен с цветна феерия и много елементи. Нямам претенции за тематиката на салфетката – давам ви свобода на избор. Може да я използвате, за да си направите дизайнерски хартии, или различни елементи по картичката. Няма ограничение в ползвания брои салфетки – може да правите различни комбинации на фонове и елементи. Ползвайте разните му там панделки, перли и други дребни елементи в поддържаща роля, за да завършите проекта. Хубаво е освен картичката да покажете и оригиналите на салфетките, които сте използвали. Надявам се да се включат и хора, които досега не са работили с тази техника – определено ще ви е интересно и ако започнете, това няма да ви е последния проект с тази техника.
За вас днес съм използвала основно три салфетки (на третата с кошницата така и не намерих снимка в нета, а вече я бях сложила на картичката и нямаше как да я снимам в оригинал.


Наградата ще е свързана с темата на предизвикателството и други неща, които ще влязат в употреба за вашите бъдещи проекти.
Желая ви вдъхновение и прекрасни летни дни.

Благодарим на Вени за салфетното предизвикателство.

Тя стана Картичкофурия на седмицата 163 в предизвикателството КФП 163 - "С интересна форма" на Вили, а за своята Картичка победител тя разказва в тази публикация.

Крайният срок за участие е 23,59ч на 15 юли, понеделник.

Победителят от това предизвикателство ще задава свое предизвикателство на 13 септември 2013г.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си.





2 коментара:

Kristiyana Bakalova каза...

Предизвикателството е страхотно.Благодаря ти Вени!До сега не бях работила с тази техника и наистина ми хареса.Дано да съм се справила :) Успех на всички

Sophie каза...

Страхотна тема! Декупажът е моята нова любов и в момента съм се зарила в салфетки и омазала с боички. :)Дано ми остане време да участвам, че имам доста задачки занапред, а при картичка още не съм използвала техниката и ще ми е истинско предизвикателство...