Картичкофурии ви канят да се включите в Девета Национална Картичкофурийска среща, която ще се проведе на 29, 30 април и 1 май 2017г. в хотел "Мак" гр. Габрово.
Повече подробности за записването за срещата в ТОЗИ ПОСТ.

28 ноември 2012 г.

Картичкофурийска Коледа - 2012

Неусетно дойде отново време за празнуване на Коледа! Третата Коледа на Картичкофурии! При нас вече се готвим за зимата. Играем зимни игри и си слагаме шапки и шалчета. Време е да си спретнем и една Коледа по Картичкофурийски!



Размени с друг своето Коледно настроение! Направи Коледна картичка и зарадвай някого! Отвори пощенската си кутия дни преди празника и намери Коледното послание, което някой е сътворил за теб.

Тази, които са участвали в предишните две вече знаят, но да кажем отново за новите ни приятели.
Желаещите да участват в Картичкофурийската Коледа могат да го направят, като оставят коментар към този пост.
За да научат повече хора за Картичкофурийската Коледа ви молим да споменете в блоговете си или ФБ акаунтите си за нашата размяна. Ще сме ви благодарни.

Срокът за записване е до 23,59 ч на 9 декември 2012г.

Списъкът за размяната ще бъде публикуван на 10 декември. Тя ще става на същият принцип като размяната за Световният ден на правещите картички.
Номерата ще бъдат разбъркани с рандом генератор и ще се изпраща на този, който се е паднал след вас, а вие ще получите, от този, чийто ник е над вашия. Последния в списъка ще изпраща на първия.

Надяваме се да се включите и да посрещнем заедно Коледа по Картичкофурийски.

60 Comments:

Bo said...

Този път се включвам:)

Маги said...

:) И аз се включвам.

Maria said...

И аз, и аз :)

Pepi said...

Участвам!-)))

Irina Kirqkova said...

Включвам се в размяната!

krechi said...

И аз се включвам :)!

Em said...

Хайде и аз на редичката :)

Вили said...

И аз искам :))) Разбира се ,че се включвам:)))

Katerina Arsenova said...

Хей....супер и аз се включвам !!! ще бъде забавно

liva said...

И аз сред вас:)

Nevena said...

и аз се включвам с най-голямо удоволствие!!!!

Toni said...

И аз се включвам, за втори път:)

Марияна said...

Това ми е първата Коледа с Картичкофурии. Включвам се!

Татяна Александрова said...

Ще се включа и аз с удоволствие:)

✿LemonBella✿ said...

И аз ще се радвам да се включа за втори път :)

КИКА said...

Пу и аз!

Daniela Dimitrova said...

и аз се включвам

vilini said...

Аз също

Danina said...

И аз съм тук!!!!

Didi Georgieva said...

ЕХОООООООООО............ЕТО МЕ И МЕН!

KalySto said...

И аз се записвам веднага!

nuschinka said...

Тук съм и аз!

Iva said...

Записвам се :)))

Мила said...

Ето ме и мен ;)

Veselina said...

И аз се записвам!

goldie said...

Пишете ме и мен!

Valentina Dimitrova said...

И аз съм на линия!

Neli said...

Тук съм!

EvA said...

Аз също се включвам.

Anelia said...

Бройте и мен :-)

Katya Kovacheva said...

С най-огромно удовоствие се включвам и аз :)

Te4eto said...

Нали не си мислехте, че ще пропусна :-)

...Just Me... said...

Записвам се с удоволствие:)))

Hristovica said...

Аз също се включвам!

Plamnito said...

Записвам се! :)

Miss Emerald said...

Ето ме и мен!

Гълъбина Табакова said...

Само чаках да го обявите :) Пишете ме и мен :)

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ said...

Този път няма да пропусна - тук съм и аз!

Пъстър свят said...

Пишете ме и мен!

Kaxala said...

Отново се включвам с удоволствие :)

Lina said...

Тук съм!

~Gery~ said...

Искам, искам!:)

Kakichka said...

тук, тук и аз в кюпа.

Диляна said...

И аз се записвам :-)

Sisihrisi said...

И аз съм тук ;)

Биляна Казакова said...

Ето ме и мен!

daisy said...

И аз! И аз!

Deni said...

И аз за 1-ви път ще участвам :)

Ири said...

Защо пък да не се включа и аз тази година :)

Petrа said...

Бройте ме! :)

Анонимен said...

Наталия
Вече не искам да пропускам размени на красоти!Включвам се!!!

*щурчо* said...

Хоп и аз...(за малко да ви изтърва..)Много, много харесвам тази инициатива..

Анонимен said...

Яна
И аз се включвам :-)

tangenta said...

И аз искам да участвам. Много ми харесва идеята да получа поща :)))

Desita said...

Аз също се включвам с удоволствие. Веднъж участвах в такова начинание и много ми хареса :)

Роси said...

Искам и аз :)

Hrissy said...

и мама ще зарадва някого за Коледа -
Aunt Mary's Handicrafts

Ганима said...

А една закъсняла картичкофурия може ли да се присъедини? :)

Картичкофурии said...

Ганима, добавих те в края на списъка.

Ганима said...

Много благодаря! :)