18 март 2012 г.

Картичкофурийско предизвикателство №106 - Обзор

Приятно съм изненадана от големия интерес към темата. И ми беше невероятно трудно да определя победители. Страхотно е, че толкова много хора мислят "зелено" и създават вместо да замърсяват.
Изключително ми хареса представянето и картичката на
Veni

следващите награди са за:
Vas Vas


(толкова много отпадъци на едно място ;) ), нестандартната идея на
Силва
и веселата картичка на
Plamnito

Картичките на всички са страхотни, бъдете все така креативни и правете от нищо нещо!"

Благодаря на Миглена Петрова migito.com за интересното предизвикателство.
Моля победителките да пишат на Миги на migito@dir.bg

Честито Veni ти си Картичкофурия на седмицата.Можеш да използваш нашият банер, като добавиш към него КФП № 106 2-12 март 2012г.

Честито и на Vas Vas, Силва, Plamnito.Можете да използвате нашият банер Картичкофурийско трио като добавите текст към него КФП № 106 2-12 март 2012г.

4 коментара:

Plamnito каза...

Честито на всички! Честито и на мен! Още веднъж доказахме, че ценим трудът на другите и не пилеем безразборно! Не съм очаквала да спечеля, но идеята на предизвикателството ни раздвижи много! Благодаря ти, Меги!

Veni каза...

Благодаря много за вниманието и оценката :) Сега се прибрах от работа и видях че сте харесали картичката, която направихме със синът ми за неговата учителка :) Той много се зарадва и в момента скача около мен и вика - Спечелих, Спечелих, сега какво ще ми дадеш за награда :):):)
Лека вечер и много пролетно вдъхновение за всички

Migito Petrova каза...

За мен беше удоволствие, момичета!!!
Вени, какво си харесаш... ;)

Plamnito каза...

Днес си получих наградата - много щедър подарък! Благодаря от сърце! Как да не се амбицирам да направя още картички!?